مادرانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:01

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همکاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همکاري اين بازي بلاک چين با مرکز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي کاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملکرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يک کارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

کارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يک احضار کننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي کاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌کند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد کنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداکثر خواهند بود.

دکتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همکاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراک گذاشت.

NFTها اميد مالکيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط کاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يکي از اولين نمونه‌هاي اميدوارکننده است که ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يکي از بازي‌هاي بلاکچيني قديمي در بازار است که به تازگي دستاوردهاي بسياري کسب کرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاکچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني که جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاک چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيکنان يک دسته کارت جمع‌آوري و طراحي مي‌کنند و با بازيکنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يک سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي کارتي سنتي، سريع و خودکار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودکار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله کارت‌هاي آن است؛ همه کارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني که بازيکنان مالکيت کامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله کنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توکن کريستال‌ انرژي تاريک کسب کنند و اين توکن‌ها را مي‌توان به بلاک چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل کرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاک چين وکس ايجاد کرده که به کاربران اجازه مي‌دهد با رپد کردن توکن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاک چين وکس معامله کنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توکن اکوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي کرد و از آن زمان، علاقه کاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 346 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:16

همه چيز درباره ي کليد لمسي برق

 

 

کليد لمسي برق يکي از تکنولوژي هاي جديد مورد استفاده در صنعت ساختمان است. اگر به تکنولوژي هاي جديد علاقه مند هستيد اين مقاله را از دست ندهيد

 

 

از جمله جديدترين تکنولوژي هاي در حوزه برق ساختمان مي توان به کليد لمسي برق اشاره کرد. نقش کليدهاي برق در ساختمان هاي مسکوني و غير مسکوني بسيار پر رنگ است. کاربرد اين تجهيزات در کنترل لامپ ها و سيستم هاي روشنايي است. اهميت نور و روشنايي در زندگي امروز سبب پررنگ تر شدن نقش کليدهاي کنترل روشنايي شده است. از سوي ديگر امروزه افراد اهميت بسيار زيادي براي دکوراسيون داخلي محيط قائل هستند. با توجه به اجتناب ناپذير بودن استفاده از کليد روشنايي، زيبايي اين کليدها نيز در طراحي دکوراسيون داخلي نقش ويژه اي دارد.

يکي از انتخاب هاي جذابي که مي توانيد در اين زمينه داشته باشيد، کليد لمسي برق است. اين کليدها علاوه بر کنترل روشنايي، نماي جذابي به دکوراسيون داخلي شما خواهند داد. در کنار کليدهاي لمسي انواع ديگري از کليد و پريزهاي لاکچري نيز در بازار موجود است. کليدهاي فلزي کلاسيک نيز از اين دسته اند. در اين مقاله به بررسي کليد لمسي برق مي پردازم. با من همراه باشيد. همچنين اگر قصد خريد اين کليدها را داريد توصيه مي کنم راهنماي جامع خريد کليد لمسي را مطالعه کنيد.

ساختار کليد لمسي برق

برخلاف کليدهاي سنتي که ساختار مکانيکي دارند، کليدهاي لمسي از يک ساختار کاملا الکترونيکي براي عملکردشان بهره مي برند. ساختار کليد لمسي از دو بخش متفاوت تشکيل شده است. بخش اول وظيفه دريافت فرمان کاربر را دارد. اين بخش کليد با صفحات حساس به لمس (تاچ) توليد مي شود و آن را مدار فرمان مي نامند. بخش ديگر کليد وظيفه کنترل جريان برق را برعهده دارد. با توجه به اتصال اين بخش از کليد لمسي برق به ولتاژ 220 ولت، آن را مدار قدرت مي نامند.

در واقع مدار فرمان وظيفه دريافت فرمان کاربر و ارسال آن براي مدار قدرت را بر عهده دارد. مدار قدرت با توجه به فرمان کاربر هريک از خروجي ها را فعال يا غير فعال مي کند. تغيير وضعيت خروجي به معناي روشن و خاموش شدن لامپ هاي متصل به کليد است.

سيستم امنيتي و حفاظتي    قيمت خانه هوشمند    امنيت هوشمند    شاخص هاي شهر هوشمند

 

انواع کليد لمسي از نظر کنترل

از نظر روش کنترل و دسترسي به کليدها، سه گروه کليد لمسي ساده، هوشمند و ريموتي در بازار موجود است. کليدهاي ساده صرفا به صورت محلي و از طريق پنل تاچ کليد قابل کنترل هستند. اما کليدهاي هوشمند به اينترنت متصل مي شوند و از راه دور نيز قابل کنترل هستند. دسترسي به کليدهاي هوشمند به کمک اپليکيشن موبايل، نرم افزار ويندوز و تاچ پنل انجام مي شود. کليدهاي لمسي ريموتي، نوع ديگري از کليد لمسي برق است که قابليت اتصال به ريموت را دارند.

تنوع در تعداد پل

کليد لمسي برق با تعداد پل هاي متنوع توليد و عرضه مي شود. کليد لمسي يک پل، دوپل، سه پل، و چهار پل از انواع کليدهاي پرکاربرد است که به صورت گسترده توليد مي شوند. برخي از توليدکنندگان از جمله خانه هوشمند گلدور اقدام به توليد کليدهاي 6 پل و 8 پل و يا حتي کليدهايي با تعداد پل بيشتر مي کنند. استفاده از کليدهاي با تعداد پل بيشتر از نظر اقتصادي براي شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

چنانچه بخواهيد کليدهاي لمسي را در ساختمان در حال استفاده نصب کنيد، سيم کشي انجام شده در ساختمان تعيين کننده تعداد پل کليدهاي شما خواهد بود. علاوه بر کليدهاي چند پل با کارکرد استاندارد، کليد برق لمسي از نوع تبديل و صليبي نيز توليد و عرضه مي شود.

تنوع در جنس رويه

رويه کليدهاي لمسي از مواد مختلفي ساخته مي شود. از جمله اين مواد مي توان به شيشه، پلکسي، چوب و برخي از فلزات اشاره کرد. جنس رويه کليد مي تواند بر عملکرد آن تاثيرگذار باشد. بنابراين مهم است که حساسيت تاچ کليد با توجه به جنس رويه آن تنظيم شده باشد. ضخامت رويه نيز عامل تعيين کننده اي در انتخاب کليد لمسي برق است. علاوه بر تاثير ضخامت رويه بر حساسيت تاچ، استحکام و مقاومت نيز با ضخامت رويه ارتباط مستقيم دارد. اين مساله در مورد شيشه از اهميت بالاتري برخوردار است.

همچنين ضخامت بيشتر رويه امکان ماشينکاري و تراش بهتر را براي توليد کننده فراهم مي کند. اگر علاقه مند به استفاده از کليد لمسي با رويه چوب هستيد، اين کليدها براي مکان هايي با رطوبت بالا مناسب نيستند. ضخامت نسبتا کم چوب مورد استفاده از يک سو و رطوبت بالاي هوا از سوي ديگر سبب تغيير شکل و دفرمه شدن رويه کليد مي شود. اگرچه ممکن است اين تغيير شکل بر عملکرد کليد تاثيري نداشته باشد، اما زيبايي آن را تحت تاثير قرار خواهد داد.

محدويت هاي کليد لمسي برق

کليد لمسي گزينه اي جذاب براي ايجاد تغيير در دکوراسيون داخلي و حرکت به سوي ساختمان مدرن است. از اينرو علاقه مندان زيادي به سمت اين کليدها گرايش پيدا کرده اند. اگر شما هم جز علاقه مندان اين کليدها هستيد، لازم است با محدوديت هاي آن ها نيز آشنا شويد. اولين نکته اي که بايد به آن دقت کنيد، حضور سيم نول در قوطي کليدي است که قصد نصب کليد را داريد. کليد لمسي برق داراي مدارات الکترونيکي است که براي روشن شدن و شروع عملکرد به جريان برق نياز دارند. در صورتي که کليدهاي سنتي اين محدوديت را ندارند.

از سوي ديگر شرکت هاي مختلف توليد کننده، استانداردهاي متفاوتي را براي ابعاد قوطي پشت کليد رعايت مي کنند. به همين دليل برخي از کليدهاي لمسي در نوع خاصي از قوطي کليد قابل نصب هستند. اين محدوديت به ويژه براي ساختمان هاي در حال استفاده بايد مورد توجه قرار بگيرد. اما برخي از انواع کليد لمسي برق از جمله محصولات گلدوِر را به راحتي مي توانيد در انواع قوطي کليد نصب و راه اندازي کنيد.

 

محدوديت اصلي کليدهاي لمسي مربوط به حداکثر جريان قابل تحمل رله هاست. در کليدهاي سنتي يک کنتاکت فلزي وظيفه هدايت جريان را بر عهده دارد. از اينرو محدوديت زيادي براي جريان عبوري از آن قائل نيستيم. اما در کليدهاي لمسي جريان از طريق يک رله به مصرف کننده منتقل مي شود.

حداکثر جريان قابل تحمل رله ها محدود است. عبور جريان بيش از حد استاندارد از رله ها، در بهترين حالت سبب کاهش طول عمر و در بدترين حالت سبب ذوب شدن پلاتين رله مي شود. در اين حالت رله امکان تغيير وضعيت نخواهد داشت. يا هميشه روشن و يا هميشه خاموش. علاوه بر اين برخي از مصرف کننده ها به جاي رله از تراياک استفاده مي کنند. تحمل جريان اين قطعات بسيار کمتر از رله است. بنابراين هنگام خريد کليد برق لمسي به محدوده جريان قابل تحمل آن دقت کنيد.

آخرين نکته اي که بايد به آن توجه کنيد نوع بار متصل شده به کليد لمسي برق است. جريان درج شده بر روي رله ها که اغلب به عنوان ماکزيمم جريان کليد عنوان مي شود، براي مصرف کننده مقاومتي در نظر گرفته شده است. لامپ هاي رشته اي قديمي از نوع مصرف کننده هاي مقاومتي هستند. اما لامپ هاي کم مصرف و ال اي دي به دليل استفاده از منبع تغذيه داخلي، مصرف کننده مقاومتي نيستند. جريان راه اندازي اين لامپ ها (فقط در لحظه شروع به کار) بسته به رعايت استانداردهاي طراحي، بين 5 تا 10 برابر ميزان مصرف نامي آن هاست. هنگام انتخاب کليد لمسي اين نکته را مورد توجه قرار دهيد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:07

نکاتي براي نصب دوربين هاي مداربسته در مراکز تجاري و فروشگاه ها

مراکز تجاري و فروشگاه ها از مهم ترين مراکزي هستند که نياز مبرم و هميشگي به نظارت و کنترل توسط دوربين هاي مداربسته دارند .

 

دوربين هاي مداربسته در فروشگاه ها و مراکز تجاري جهت به حداقل رساندن اشتباهات انساني در مراودات تجاري و هم چنين جلوگيري از سرقت و کنترل و سنجش کار کارمندان مي باشد.

 

خصوصيات دوربين مداربسته فروشگاهي

 براي حفاظت و نظارت تصويري در محيط فروشگاهي و تجاري دوربين هاي مداربسته بايد داراي خصوصيات خاصي باشند که برخي از آن ها عبارتند از :

? داراي قابليت تشخيص چهره باشند

? دوربين هاي بالاي صندوق قابليت زوم داشته باشند

? داراي کيفيت و رزولوشن بالايي باشند

نصب دوربين مداربسته در محيط کلي فروشگاه

در نصب دوربين هاي مداربسته فروشگاهي رعايت برخي موارد الزامي مي باشد که در ادامه آن ها را مورد بحث و بررسي قرار خواهيم داد .

? دوربين هاي نصب شده در محيط فروشگاه و مراکز تجاري معمولا با هدف کنترل و نظارت کلي بر محل، نصب مي گردند و اشرافيت کامل بر روي جزئيات نخواهند داشت .

? به علت دکوراتيو بودن و عدم جلب توجه بهتر است دوربين هاي دام در محيط فروشگاه نصب گردد.

? در تصوير محيط فروشگاه بايد  رنگ ها و اجناس و افراد در آن به تفکيک، قابل ديدن باشند و رنگ ها به صورت واقعي نمايش داده شوند .

? دوربين ها بايد داراي ديد در شب مطلوب متناسب، با محل نصب باشند .

دوربين هاي مداربسته ي فروشگاهي نگهبانان خستگي ناپذير آن مرکز مي باشند تا چالش هاي محتمل را مرتفع سازند .

بنابراين با انتخاب صحيح و نصب حرفه اي سيستم هاي دوربين مداربسته ي خود ، امنيت فروشگاه و مرکز تجاري خود را در بالاترين سطح تجربه کنيد

 

 

 

نصب دوربين مداربسته در محل پيشخوان و صندوق

اين قسمت از فروشگاه از اهميت بالايي برخوردار است، در اين قسمت معمولا يک دوربين با زاويه بسته و زوم شده براي کنترل دخل فروشگاه و ميز پيشخوان مورد استفاده قرار مي گيرد، به طوري که آنقدر زاويه ديد بسته باشد که چيزي به غير از محل صندوق و يا ميز فروش در تصوير جاي نگيرد و يک يا چند دوربين با زاويه ديد بسته در سقف رو به روي محل ايستادن مشتري نصب گردد زيرا اين دوربين ها جهت تصوير برداري دقيق از چهره و حرکات فرد استفاده مي گردد .

 

اين دوربين ها معمولا دوربين هاي Bullet  يا Box  با لنز وريفوکال مي باشند که قابليت تغيير زاويه ديد دوربين را دارند، همچنين براي قسمت مشتريان بهتر است جهت ضبط صدا از ميکروفن استفاده گردد و در اين حالت مي توان مدارک تصويري و صوتي را در مواقع نياز تواما داشت .

 نصب دوربين مداربسته در محل ورودي فروشگاه و مراکز تجاري

دوربين هاي مداربسته اي که در محل درب ورودي فروشگاه ها و مراکز تجاري استفاده مي گردند نيز داراي خصوصيات منحصر به فردي بايد باشند .
اين دوربين ها بايد داراي سيستم WDR واقعي باشند .
اين تکنولوژي جهت نمايش تصاوير در مقابل نور پس زمينه مي باشند .
در ورودي فروشگاه ها و مراکز تجاري معمولا نور پس زمينه وجود دارد که باعث ضد نور شدن تصوير و غير قابل تشخيص بودن چهره فرد مي باشد که در اين شرايط فقط دوربين هايي با سيستم WDR واقعي چاره کار مي باشند، اين دوربين ها نيز معمولا بايد داراي لنز با زاويه ديد متغير باشند .

دوربين مداربسته جهت محيط بيرون فروشگاه و مراکز تجاري

در بيرون مراکز تجاري و فروشگاه ها معمولا دوربين هاي مداربسته اي نصب مي گردند که داراي خصوصيات زير باشند .

رزولوشن بالا با قابليت خواندن پلاک خودرو هاي عبوري و متوقف شده .

دوربين هاي مداربسته ضد آب جهت کار در شرايط آب و هوايي محيط بيرون

دوربين هاي مداربسته محيط بيرون بايد داراي لنز متغير و ديد در شب با برد بالا باشد .

اين دوربين ها معمولا بايد داراي کيس فلزي باشند .

نتيجه گيري

فروشگاه ها به جهت داشتن شرايط خاص ميبايست داراي سيستم هاي نظارت تصويري متناسب با شرايط آن فروشگاه را دارا باشند که رعايت آن ها الزامي ميباشد . دوربين هاي مداربسته ي با کيفيت و همچنين نصب حرفه اي دوربين هاي مداربسته در آن فروشگاه مي تواند تضمين کننده ي نياز هاي آن فروشگاه به سيستم هاي نظارت تصويري مطلوب باشد . در مقاله فوق سعي شده مختصري در مورد نصب دوربين هاي مداربسته در فروشگاه ها و اماکن تجاري توضيحاتي داده شود .

در کل بسياري موارد ديگر نيز در اين سيستم ها حائز اهميت مي باشند که در مجال اين مقاله نمي گنجد .

https://www.eveote.com/shard/s476/sh/4d7b61e2-8060-647b-1717-29e89affdfe8/484a21ac4bebdb91b4409035ba2924c9

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2022/2/-/2168391

https://infosite.siterubix.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

https://www.pawer.global/activity/p/345754/

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 228 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:12

 

لايف کوچ چيست؟

کوچ زندگي نوعي متخصص سلامتي است که به افراد کمک مي کند تا در زندگي خود پيشرفت کنند تا به رضايت بيشتري دست يابند. کوچ هاي زندگي به مشتريان خود در بهبود روابط، مشاغل و زندگي روزمره کمک مي کنند.مربيان زندگي مي توانند به شما کمک کنند تا اهداف خود را روشن کنيد، موانعي را که شما را عقب نگه مي دارند سئو سايت اصفهان  شناسايي کنيد، و سپس استراتژي هايي براي غلبه بر هر مانع ارائه دهيد. در ايجاد اين استراتژي ها، مربيان زندگي مهارت ها و هداياي منحصر به فرد شما را هدف قرار مي دهند. مربيان زندگي با کمک به شما براي استفاده حداکثري از نقاط قوت خود، پشتيباني لازم را براي دستيابي به تغيير طولاني مدت فراهم مي کنند.

 

چه کسي بايد کار با يک لايف کوچ را در نظر بگيرد؟

بسياري از مردم به دنبال مربيان زندگي براي راهنمايي در جهت تغيير مهم زندگي، مانند انتخاب يک شغل جديد هستند. با اين حال، در بسياري از موارد، افراد صرفاً براي کمک به ساختن يک زندگي شادتر و معنادارتر به مربيان زندگي مراجعه مي کنند.

 

تعدادي نشانه وجود دارد که کار با يک مربي زندگي مي تواند براي شما مفيد باشد. اين علائم عبارتند از:

 

  1. تحريک پذيري مکرر
  2. سطوح بالاي استرس و/يا اضطراب
  3. ناتواني در ترک عادت هاي بد
  4. عدم رضايت در زندگي اجتماعي
  5. احساس نارضايتي مداوم در محل کار
  6. حس خلاقيت مسدود شده

 

 

 

 

در سال هاي اخير، مربيان زندگي حضور قابل توجهي در جريان اصلي کسب کرده اند. در واقع، تعداد فزاينده‌اي از خلاقان، مديران اجرايي و کارآفرينان اکنون با مربيان زندگي متحد مي‌شوند تا در زندگي حرفه‌اي و شخصي خود به موفقيت دست يابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مربيان زندگي

برخي از مربيان زندگي رويکردي کلي تر و همه جانبه را اتخاذ مي کنند، اما بسياري نيز وجود دارند که متخصص هستند و بر کمک به افراد در زمينه هاي خاص تمرکز دارند. برخي از انواع مختلف مربيان زندگي عبارتند از:

 

  1. مربيگري اعتياد و هوشياري
  2. مربيگري تجاري، اجرايي و رهبري
  3. مربيگري شغلي
  4. مربي دوستيابي و روابط
  5. مربيگري رژيم غذايي و تناسب اندام
  6. مربيگري طلاق
  7. مربيگري زندگي خانوادگي
  8. مربيگري مالي
  9. مربيگري سلامت و تندرستي
  10. مربيگري مهارت هاي زندگي
  11. مربيگري سلامت روان
  12. مربيگري معنوي
  13. مربيگري ورزشي

تفاوت بين يک لايف کوچ و يک درمانگر

اگرچه ممکن است در فوايد کار با يک مربي زندگي و شرکت در روان درماني با يک درمانگر داراي مجوز همپوشاني وجود داشته باشد، اين متخصصان نقش هاي متمايز دارند و اهداف منحصر به فردي را دنبال مي کنند.

 

برخلاف مربيان زندگي، درمانگران و ساير متخصصان سلامت روان بر درمان، درمان شرايط سلامت روان و کمک به افراد براي مقابله با تروما و ساير مسائل مربوط به گذشته تمرکز مي‌کنند. در حالي که کار با يک لايف کوچ ممکن است به شما در مقابله با برخي مسائل حل نشده کمک کند، مربيان زندگي نمي توانند اختلالات خلقي، اختلالات اضطرابي، اعتياد يا هر بيماري رواني ديگر را درمان کنند.درمانگران داراي مدرک هستند و متخصصان بهداشت روان داراي مجوز هستند. آنها بايد از يک کد اخلاقي پيروي کنند و مقررات مربوط به رازداري و آموزش مداوم را رعايت کنند.از سوي ديگر، مربيان زندگي توسط هيئت مديره اداره نمي شوند و مجبور نيستند از قانون قابل حمل و پاسخگويي بيمه سلامت و قوانين حفظ حريم خصوصي آن که به محافظت از اطلاعات سلامت شخصي شما کمک مي کند، پيروي کنند. براي اين منظور، يک مربي زندگي هرگز نبايد به عنوان جايگزيني براي يک متخصص بهداشت روان در نظر گرفته شود.

 

 

 5 تفاوت بين کوچينگ و روان درماني

 

کاري که يک مربي زندگي مي تواند براي شما انجام دهد

يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي، توانايي به دست آوردن ديدگاه تازه و آگاهانه در مورد مشکلاتي است که با آن روبرو هستيد. علاوه بر ارائه بينش جديد در مورد چالش‌ها، يک مربي لايف کوچ مي‌تواند به شما کمک کند تا الگوهاي منفي را که مي‌توانند مانع موفقيت شما شوند، کنار بگذاريد.بسياري از مردم کار با يک مربي زندگي را به عنوان وسيله اي براي پر کردن شکاف بين شرايط فعلي و زندگي که دوست داريد داشته باشيد، مي دانند.

 افراد اغلب با مربيان زندگي جفت مي‌شوند تا از موانعي که ممکن است در يافتن شريک يا همسر اختلال ايجاد کند، کار کنند. بسياري از مردم همچنين به دنبال کمک به مربيان زندگي براي شناسايي اشتياق خود و ايجاد مسير شغلي ايده آل خود هستند.از آنجايي که جلسات معمولاً به طور منظم در يک دوره زماني طولاني برگزار مي شود، مربيان زندگي مي توانند اطمينان حاصل کنند که مشتريان آنها آنچه را که براي تجربه تغييرات قابل توجه ضروري است، اجرا مي کنند.براي تعداد زيادي از مشتريان، مسئوليت پذيري يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي است.همراه با ارائه حمايت و انگيزه ضروري براي حفظ حرکت، مربيان مي توانند مشاهده کنند که مشتري چه زماني گير کرده است يا نياز به تنظيم مجدد اهداف خود دارد. در نتيجه، مشتريان اغلب به آن اهداف سريعتر و کارآمدتر از زماني که به تنهايي کار مي کردند، دست مي يابند.

 

تاثير مربيان زندگي

 

جلسات کوچينگ زندگي مي تواند اشکال مختلفي داشته باشد. به عنوان مثال، برخي از مربيان زندگي حضوري با مشتريان خود ملاقات مي کنند، در حالي که برخي ديگر جلسات خود را از طريق تلفن يا اسکايپ انجام مي دهند.اگر به فکر کار با يک مربي زندگي هستيد، به خاطر داشته باشيد که اين شما هستيد که تصميم مي گيريد در جلسات کوچينگ خود روي چه چيزي تمرکز کنيد. هر جلسه بايد احساس قدرت و نشاط در شما ايجاد کند، بنابراين يافتن مربي اي که سبک و فلسفه او با شما طنين انداز باشد بسيار مهم است.

 

تاريخچه کوچينگ زندگي

 

به عنوان يک رشته رسمي، مربيگري نسبتاً جوان است، اما ريشه در بسياري از رشته هاي قديمي دارد. از حوزه‌هايي استفاده مي‌کند که شامل حرکت بالقوه انساني دهه 1960، آموزش رهبري، آموزش بزرگسالان، توسعه شخصي و حوزه‌هاي متعدد روانشناسي مي‌شود.

 

کوچينگ زندگي به طور رسمي در طول دهه 1980 ظهور کرد و در طول دهه 1990 و 2000 محبوبيت خود را افزايش داد. برخي از اولين مربيان زندگي بر برنامه ريزي زندگي متمرکز بودند، اما اين رشته در نهايت رشد کرد تا زمينه هاي ديگر زندگي از جمله روابط، امور مالي، شغل، سلامت و رفاه کلي را در بر بگيرد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:37

بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع کنيم)

بازاريابي وابسته در سال 2021 چيست؟

به نظر ايده آل است، اينطور نيست؟ شما يک وب سايت راه اندازي مي کنيد، چند لينک وابسته اضافه مي کنيد و شروع به کسب درآمد غيرفعال مي کنيد که هميشه آرزويش را داشتيد.

بسياري از وبلاگ نويسان از اين راه درآمد بالايي دارند. به عنوان مثال، رايان رابينسون در سايت ryrob.com هر ماه پنج رقم ميانه به دست مي آورد.

با اين حال، وبلاگ نويسي تنها راه کسب درآمد از بازاريابي وابسته نيست. ميکروسايت‌ها، فهرست‌هاي ايميل و بازاريابي ويديويي تنها چند روشي هستند که مردم براي کسب درآمد آنلاين از آن‌ها استفاده مي‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاريابي وابسته شش رقمي نمي گيرند، اما مي توانيد از نکات و استراتژي هايي براي بهبود سايت خود و افزايش درآمد خود استفاده کنيد.

بازاريابي وابسته فرآيند کسب درآمد (کميسيون) است که هر بار که محصولات يا خدمات يک شرکت را تبليغ مي کنيد و فروش را انجام مي دهيد. شما فقط هر بار که فروش را انجام مي دهيد، حقوق دريافت مي کنيد، درست مانند يک نماينده فروش فقط کميسيون.

اکنون قبل از اينکه وارد بازاريابي وابسته شوم، اجازه دهيد به شما بگويم که چرا بايد به آن اهميت دهيد.

از زماني که هفته کاري 4 ساعته منتشر شد، به نظر مي رسد همه هدف يکساني دارند.

براي بيدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنيد و به چيزي شبيه به اين نگاه کنيد:

راهنماي بازاريابي وابسته 2021

اين رويا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بياوريد.

آماده بيشتر دانستن هستيد؟ بياييد با اصول اوليه شروع کنيم - چيست و چه کسي از آن استفاده مي کند.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته به تبليغ محصولات ديگران در ازاي پورسانت کوچک براي هر فروش مي پردازد. احتمالاً در بسياري از وب‌سايت‌هايي که بازديد مي‌کنيد، عناويني با علامت «پيوند وابسته» يا «پست حمايت‌شده» ديده‌ايد. يا شايد قبلاً اولين قدم را برداشته ايد و در يک شبکه وابسته ثبت نام کرده ايد.

اگر در بازاريابي وابسته جديد هستيد، بياييد نحوه عملکرد آن را پوشش دهيم.

ابتدا، يک برنامه يا شبکه وابسته را پيدا کنيد که به آن علاقه داريد. به نماي کلي برنامه، از جمله نوع محصولات يا خدمات، روش هاي پرداخت، و کميسيون هايي که ارائه مي دهند نگاه کنيد.

اگر براي شما جذاب است، ثبت نام کنيد و منتظر تاييد پذيرش خود باشيد. سپس، شروع به ايجاد محتوا، اضافه کردن پيوندهاي سفارشي برنامه کنيد. اين پيوندها زماني را که يکي از کاربران شما خريدي انجام مي‌دهد، رديابي مي‌کنند و کميسيون کمي دريافت خواهيد کرد.

شما مي توانيد با شرکت هاي فردي يا شبکه هاي وابسته کار کنيد، جايي که ثبت نام کرده و برنامه هاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد. براي سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلي به دسته بندي تقسيم مي شوند. پس از تأييد، شروع به تبليغ پيوندهاي وابسته خود در وب سايت خود، در خبرنامه ها، در رسانه هاي اجتماعي و هر جاي ديگري که مجاز به اشتراک گذاري پيوندها هستيد، کنيد.

هنگامي که به حداقل سطح پرداخت رسيديد، شبکه براي شما يک پرداخت ارسال مي کند. روش هاي پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پي پال، حواله هاي بانکي و چک مي شود.

بياييد نگاهي عميق تر به بخش هاي يک سيستم بازاريابي وابسته موفق بيندازيم.

بازرگان

گاهي اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاري، خرده فروش يا فروشنده نيز شناخته مي شود. اين حزب است که محصول را ايجاد مي کند. اين مي تواند يک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقي توليد مي کند.

يا ممکن است يک فرد مجرد مانند ماريا کوز باشد که دوره هاي آنلاين را به کارآفرينان زن مي فروشد.

از کارآفرينان انفرادي گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌هاي عظيم Fortune 500، هر کسي مي‌تواند تاجر پشت برنامه بازاريابي وابسته باشد. آنها حتي نيازي به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط بايد محصولي براي فروش داشته باشند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابان وابسته

اين حزب گاهي به عنوان ناشر نيز شناخته مي شود. شرکت‌هاي وابسته همچنين مي‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغير باشند. يک تجارت بازاريابي وابسته مي تواند ماهانه چند صد دلار کميسيون يا ده ها ميليون دلار توليد کند.

اينجا جايي است که بازاريابي اتفاق مي افتد. يک شرکت وابسته يک يا چند محصول وابسته را تبليغ مي کند و سعي مي کند مشتريان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهايت آن را خريداري کنند.

اين را مي توان با اجراي وبلاگ بررسي محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

همچنين مي‌تواند يک سايت کامل براي يافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبليغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

(به همين دليل است که I'm Breke يکي از محبوب ترين سايت هاي شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتري يا مصرف کننده سيستم وابسته را به گردش در مي آورد. بدون فروش، هيچ کميسيوني براي تقسيم وجود ندارد و هيچ درآمدي براي تقسيم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعي مي‌کند در هر کانالي که مناسب مي‌داند، براي مصرف‌کننده بازاريابي کند، خواه اين شبکه اجتماعي، بيلبوردهاي ديجيتال يا از طريق يک موتور جستجو با استفاده از بازاريابي محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده بايد بداند که بخشي از يک سيستم بازاريابي وابسته است. معمولاً يک سلب مسئوليت کوتاه مانند «اگر مواردي را در اين سايت خريداري کنيد، ممکن است کميسيون کمي کسب کنم. از اينکه از کار ما حمايت مي کنيد سپاسگزاريم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قيمت بالاتري را به بازارياب وابسته نمي پردازد، زيرا هزينه شبکه وابسته از قبل در قيمت خرده فروشي گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7
مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 356 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:21

آيا رفلاکس معده با عسل قابل درمان است؟ + 5 روش ويژه درمان

 

آيا از رفلاکس اسيد و سوزش معده رنج مي بريد؟ در اين مقاله مي خواهيم به 5 روش فوق العاده براي استفاده از عسل براي درمان ريفلاکس اشاره کنيم.

 

 

بيماري هاي دستگاه گوارش

 

همه افراد مبتلا به مشکلات گوارشي علاقه مند به جايگزيني شکر به جاي عسل هستند. به افراد مبتلا به زخم معده توصيه مي شود که عسل را در رژيم غذايي خود بگنجانند. عسل خاصيت ملين دارد، بنابراين افراد مبتلا به زخم معده بهتر است از عسل در رژيم غذايي مناسب استفاده کنند.

 

بيماري رفلاکس اسيد چيست؟

 

رفلاکس اسيد که به عنوان بيماري ريفلاکس معده به مري (GERD) يا بيماري زخم معده نيز شناخته مي شود، يکي از شايع ترين مشکلاتي است که بر اساس گزارش مجمع ملي آمريکا، هر ساله 25 ميليون آمريکايي را تحت تاثير قرار مي دهد. اغلب اشتباه مي شود که رفلاکس اسيد نتيجه پردازش بيش از حد اسيد معده است که منجر به استفاده از داروهاي مسدودکننده اسيد مانند مهارکننده هاي پمپ پروتون مي شود.

 

با اين حال، رفلاکس اسيد در واقع نتيجه اختلال عملکرد اسفنکتر تحتاني مري (LES) است که باعث مي شود اسيد از معده به مري برگردد و باعث "سوزش سر دل" شود که باعث احساس سوزش در معده پشت قفسه سينه مي شود. پيدا خواهد شد. شايع ترين علل اختلال عملکرد LES شامل فتق هاي پنهان، عفونت هليکوباکتر پيلوري و توليد گذرا اسيد هيدروکلريک (اسيد معده) است. با اين حال، استفاده طولاني مدت از داروها براي "مسدود کردن" توليد اسيد معده مي تواند ميزان اسيد معده را کاهش دهد و پيامدهاي فاجعه باري براي سلامتي داشته باشد.

 

چه چيزي باعث رفلاکس اسيد مي شود؟

 

يکي از علل شايع بيماري رفلاکس اسيد، يک بيماري معده به نام فتق هياتال است. اين زماني اتفاق مي افتد که قسمت فوقاني شکم و LES روي ديافراگم حرکت مي کنند، ماهيچه اي که شکم و قفسه سينه را جدا مي کند. ديافراگم به طور معمول اسيد معده را در شکم شما نگه مي دارد، اما اگر فتق هياتال داريد، اسيد معده مي تواند وارد مري شما شود و علائم رفلاکس اسيد را ايجاد کند.

ساير علل رايج رفلاکس اسيد عبارتند از:

  • يک وعده غذايي بزرگ بخوريد و به رختخواب برويد.
  • اضافه وزن
  • يک وعده غذايي بزرگ بخوريد و به پشت دراز بکشيد يا خم شويد
  • ميان وعده قبل از خواب
  • غذاهاي خاصي مانند مرکبات، گوجه فرنگي، شکلات، نعناع، ??سير، پياز يا غذاهاي تند بخوريد.
  • نوشيدن نوشيدني هايي مانند الکل، نوشابه هاي گازدار، قهوه يا چاي
  • مصرف دخانيات
  • حاملگي
  • مصرف آسپرين، ايبوپروفن، مسکن ها يا داروهاي فشار خون

 

 

علائم و نشانه هاي GERD چيست؟

 

علائم رايج رفلاکس اسيد عبارتند از:

  1. سوزش سر دل: درد و ناراحتي که مي تواند از شکم به قفسه سينه يا حتي گلو گسترش يابد.
  2. رفلاکس: اسيد تلخ به گلو يا دهان برگشته است.
  3. مشکل در بلع: باريک شدن مري، احساس گيرکردن غذا در گلو

 

 

ساير علائم رفلاکس اسيد عبارتند از:

 

  1. مدفوع خوني يا سياه يا استفراغ خوني
  2. دل پيچه شديد
  3. سقط جنين
  4. حالت تهوع
  5. کاهش وزن بدون دليل
  6. سرفه سرد، خشک، خفگي يا گلودرد مزمن

 

 

درمان رفلاکس معده با عسل طبيعي

 

اگر مي خواهيد از عسل براي درمان رفلاکس معده استفاده کنيد، بايد توجه داشته باشيد که منظور از عسل در اينجا عسل خام و طبيعي است، يعني عسل علاوه بر خالص و طبيعي بودن، نبايد حرارت داده شود، زيرا حرارت دادن عسل باعث از بين رفتن آن مي شود. خواص آن

 

  1. براي درمان رفلاکس معده با عسل، افراد مبتلا به ريفلاکس قبل از هر وعده غذايي يک قاشق عسل طبيعي مصرف کنند. مي توانيد عسل را با کمي نان ميل کنيد، اما حدود 20 دقيقه از مصرف مايعات و آب خودداري کنيد زيرا اثر عسل را در درمان رفلاکس کاهش مي دهد، زيرا آب عسل را رقيق مي کند و اثر آن را کاهش مي دهد.

براي اطمينان بيشتر از طبيعي بودن عسل مصرفي تان و رسيدن به هدف درماني پيشنهاد مي کنيم که حتما به فروشگاه اينترنتي سوغات نهاوند نيز سري بزنيد و از عسل هاي بي نظيرشان استفاده کنيد.

 

?- يک قاشق چايخوري پودر شنبليله را بجوشانيد و ناشتا بنوشيد سپس يک قاشق چايخوري عسل مصرف کنيد.

 

3- يک ليوان ماست را با يک قاشق عسل مخلوط کنيد و روزي 3 بار بنوشيد. اسيد معده را به شدت کاهش مي دهد و اثري از اسيد معده باقي نمي ماند.

 

4- سه حبه سير را با کبريت بچينيد و با معده خالي قورت دهيد تا با معده تداخل داشته باشند. براي مفيد بودن بايد سير را سوراخ کرد وگرنه فايده اي ندارد. بعد از خوردن سير يک فنجان شنبليله (دو قاشق مرباخوري) را بجوشانيد و با عسل طبيعي شيرين کنيد.

 

براي درمان رفلاکس معده به مدت يک هفته اين مخلوط را با ده قطره روغن سياه دانه بنوشيد. پس از مصرف اين ترکيب، نه تنها درد معده يا سوزش سر دل را احساس نمي کنيد، بلکه آن را درماني مفيد و موثر براي درد معده و روده خواهيد يافت.

 

درمان رفلاکس معده با عسل و سرکه سيب

 

در حالي که براي افراد مبتلا به سوزش سر دل، خوردن غذاهاي پر اسيد ممکن است غيرمنطقي و غيرعادي به نظر برسد، بسياري از مردم به اثربخشي مخلوط عسل و سرکه سيب به عنوان يکي از بهترين درمان هاي طبيعي براي سوزش سر دل معتقدند. درمان رفلاکس اسيد معده شناخته شده است. نظريه هاي مختلفي در مورد نحوه عملکرد اين نوشيدني وجود دارد. برخي بر اين باورند که اين نوشيدني به تعادل نسبت pH اسيد و باز در بدن کمک مي کند و با هرگونه عفونت باکتريايي در معده مبارزه مي کند.

 

دستورالعمل مصرف:

 

برخي از متخصصان توضيح مي دهند که در مواردي که توليد اسيد معده در انسان کافي نيست (همانطور که در بند قبل توضيح داده شد)، براي تکميل و جبران کمبود، يک قاشق غذاخوري سرکه سيب خام را در يک ليوان آب مخلوط کنيد. مقدار اسيد معده کمک مي کند. دکتر دي سي

 

جارويس در کتاب معروف خود به نام طب سنتي بيان مي کند که راهنماي سلامتي دکتر ورمونت استفاده از سرکه سيب را به عنوان يک داروي جايگزين قدرتمند براي از بين بردن باکتري هاي مضر در موارد رفلاکس اسيد معده توصيه مي کند. مخلوط کردن سرکه سيب با عسل مي تواند اثر بازسازي را افزايش دهد. قدرت سرکه

 

براي بازگرداندن عملکرد طبيعي و تعادل به معده، بايد از خوردن مقدار زيادي قند و غذاهاي فرآوري شده که باعث تعامل باکتري ها در معده و روده مي شوند، خودداري کنيد. سبزيجات بايد به مقدار زياد مصرف شوند. نوشيدني هاي سنتي عسل و زنجبيل نيز براي مبارزه با هليکوباکتر پيلوري و درمان مشکلات معده مفيد هستند. براي اين کار سه تکه ريشه زنجبيل تازه را حدود 30 دقيقه در دو فنجان آب گرم خيس کنيد و قبل از هر وعده غذايي ميل کنيد.

 

روش هاي ديگر براي درمان رفلاکس معده

 

شير و عسل براي معده بسيار مفيد است و روده ها را نرم مي کند، توصيه مي شود افراد مسن اگر مي خواهند شير زودتر در معده بجوشد عسل بخورند.

20 گرم برگ و ريشه کاسني را بجوشانيد و صاف کنيد و صبح ناشتا دو فنجان عسل بنوشيد.

حداکثر سه فنجان چاي برگ گزنه را با يک قاشق غذاخوري عسل در هر فنجان بنوشيد.

يک و نيم تا دو ساعت قبل از غذا و سه ساعت بعد از غذا عسل بخوريد.

خوردن عسل با آب گرم درد معده را تسکين مي دهد.

پودر بالانگ مخلوط با عسل موثر است.

 

 

چگونه مي توان از رفلاکس معده جلوگيري کرد؟

 

بدون شک تغيير سبک زندگي يکي از اساسي ترين راه هاي پيشگيري و درمان بسياري از بيماري ها از جمله مشکلات گوارشي است که اجتناب از آنها مي تواند به بهبود علائم ريفلاکس و ريفلاکس کمک کرده و از بروز آنها جلوگيري کند.

 

بنابراين اگر به بيماري ريفلاکس معده مبتلا هستيد، درمان رفلاکس معده با عسل يکي از بهترين راه ها است. کاهش مصرف چاي، ترک سيگار و قليان، کاهش وزن و برنامه ورزشي منظم (حداقل 30 دقيقه پياده روي روزانه) در کاهش علائم يا پيشگيري از ريفلاکس موثر است. همچنين مديريت استرس و تعديل استرس در کنترل رفلاکس بسيار موثر است.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 270 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:21

داکرومات چيست

داکرومات اصلي ترين پوشش معدني است که بيشتر در توربين هاي بادي، کاميون هاي سنگين، دريايي، کشاورزي، تجهيزات ساختماني و صنايع هوافضا و غيره استفاده مي شود.

يک پوشش داکرومات با کيفيت خوب داراي ويژگي هاي مختلفي مانند حفاظت در برابر خوردگي چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانيکي و غيرفعال شدن است. اکسيدهاي روي و کربنات‌ها مي‌توانند به ناحيه آسيب‌ديده بروند و پوشش را بازسازي کنند، اين امر خود ترميم پوشش داکرومات را امکان‌پذير مي‌کند.

پوشش داکرومات مزاياي مختلفي را ارائه مي دهد. داکرومات 5-7 ميکرون و داکرومات L 7-9 ميکرون است. پوشش داکرومات نيازي به تردي هيدروژني، اسيد شويي يا آبکاري الکتريکي ندارد. مواد تشکيل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگي هستند. ماهيت معدني آن را در برابر حلال هاي آلي مقاوم مي کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگي محافظت بيشتري نسبت به روي دارد. جدا از تمام اين ويژگي ها، پوشش داکرومات داراي مزاياي زيست محيطي نيز مي باشد، زيرا از فلزات غير سمي تشکيل شده است. از آنجايي که بر پايه آب است، عاري از ساير حلال هاي سمي است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: اين روکش از فلکس آلومينيوم روي با کلاسورهاي مختلف به رنگ نقره اي ساخته شده است.

داکرومات 310/320: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ و غيره استفاده مي شوند.

داکرومات 500: اين روکش آلومينيوم روي مبتني بر کروم شش ظرفيتي است که خود روغن کاري مي شود و در اتومبيل، ساختمان، آسياب بادي و غيره استفاده مي شود.

Geomet 720: اين روکش ورقه اي آلومينيومي بر پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 321: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي مبتني بر سيليکات است

کاملا عاري از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گيره هاي شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده مي شود.

Geomet 500: اين نيز پوشش ورقه‌اي آلومينيوم روي سيليکات است

کاملاً عاري از کروم است، خود روغن کاري مي شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسياب بادي و غيره

Geomet 320/360: اين يکي ديگر از پوشش هاي ورقه اي آلومينيوم روي پايه سيليکات است که کاملاً عاري از کروم است. محتواي آلومينيوم بالايي دارد و مقاومت حرارتي بهتري را ارائه مي دهد. به خصوص براي ديسک ترمز استفاده مي شود.

به دليل خواص، کاربردها و مزاياي آن، انواع مختلف پوشش هاي داکرومات تقاضاي زيادي در بازار دارند. توليد کنندگان زيادي

انواع داکرومات

پوشش داکرومات داراي کاربر هاي بسيار وسيع و ارزشمندي در صنعت ميباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردي ه?ـدروژن?، سازگاري با پوشش هاي بعدي و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها ميباشد . براي مثال در کشور ژاپن شرکت هاي تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهي  م? کنند ، هم چن?ن براي ابزار آ?ت جنگـ? در ايالات متحده آمريکا  ، اسـتانداردهاي نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازي ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه هاي ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه هاي ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و ميرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوي مواد تفلون?، ذرات ر?ز روي، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببراي به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روي و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه ميباشد براي ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دماي 100 درجه سانتيگراد بخار شده و مواد روي قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـاي  حدود 320 الي 350 درجه سانتيگراد پودرهاي آلوم?ن?م و روي کام?"روي قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روي سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روي محافظت م? شود
از کاربردهاي متنوع پوشش داکرومات در صنعت ميتوان به موارد زير اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پيچ و مهره ، واشر ، لوله هاي آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسي و ...
-
صنايع دريايي :
قطعات خارجي موتور ، بست ها و لوله هاي آب ، تجهيزات سبک ، زنجير ها و ....  
 
-
صنايع ريلي :
پيچ و مهره ، واشر ، بست ، ريل ، فنر و ...

-
صنايع کشاورزي و گلخانه اي :
يچ،مهره،واشر،بست ريل،قطعات پرسي و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نيروگاه ها و تاسيسات انتقال نيرو :
يراق آلات ، پيچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:46

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت

معراج هم در دسته بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور قرار مي گيرد. اين شرکت هواپيمايي يکي از خوش قول ترين شرکت هاي هواپيمايي کشور است و اين خوش قولي به دليل تاخير بسيار اندک پروازهاي اين ايرلاين است. علاوه بر اين به دليل فعاليت گسترده اين ايرلاين در مقاصد مختلف داخلي و بين المللي و ناوگان نسبتا بزرگ اين ايرلاين مي توان معراج را يکي از بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر اين معراج در زمينه تعميرات هواپيماها نيز دست قدرتمندي داشته و موفق به کسب گواهينامه مديريت تداوم صلاحيت پروازي شده است. اين گواهينامه براي اولين بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذايي و کترينگ قابل قبول اين ايرلاين از ديگر مواردي است که باعث رضايت خاطر مسافران پروازهاي اين ايرلاين شده است.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:54

هر کاري اگر در ابتدا اصولي و صحيح شروع شود در انتها نتايج مطلوبي کسب خواهد شد، اگر تصميم به احداث باغ و يا کاشت درخت و نهال را داريد ميتوانيد با استفاده از اين مطالب نتايج بهتري کسب کنيد.

روش صحيح کاشت نهال

در اين پست آموزشي با روش صحيح کاشت نهال همراه شما کشاورزان عزيز هستيم. مهم‌ترين نکته در زمان کاشت نهال طوقه يا يقه است که بايد آن را بشناسيم. طوقه جايي است که اولين ريشه‌ها را به ساقه متصل مي‌کند. اين محل بايد ?? سانتي‌متر بالاتر از سطح خاک قرار بگيرد.

اين کار باعث مي‌شود طوقه و ريشه دچار پوسيدگي و آلودگي‌هاي باکتريايي و قارچي نشود. درخت داراي ? نوع ريشه عمقي و سطحي است که ريشه‌هاي نوع اول وظيفه جذب مواد غذايي گياه (?? درصد مواد جذبي) و ريشه‌هاي عمقي وظيفه جذب آب را برعهده دارند.

عناصر غذايي قابل جذب در ?? الي ?? سانتي‌متري سطح خاک قرار دارند بنابراين کاشت صحيح و استقرار مناسب ريشه‌ها باعث مي‌شود جذب حداکثري را شاهد باشيم.  بايد توجه داشت که نبايد نهال را داخل گودال کشت کرد. با اين کار سطح دسترسي ريشه‌هاي جذبي از عناصر غذايي دور شود. همچنين تجمع دايمي آب اطراف طوقه باعث بروز بيماري‌هاي باکتريايي و قارچي و پوسيدگي خواهد شد.

کاشت نهال به روش صحيح

مهم‌ترين نکته در زمان نهال کاري اين است که ناحيه طوقه يا يقه را بشناسيم. طوقه محل اتصال اولين ريشه‌ها به ساقه است.

محل طوقه بايد از سطح خاک باغ ?? سانتي‌متر بالاتر باشد. تصور عموم مردم و کارشناسان بر اين است که محل پيوند که بالاتر از طوقه قرار دارد بايد بالاتر از سطح خاک باشد که اين باور کاملا درستي است. اين امر براي جلوگيري از پوسيدگي‌ها و بيماري‌هاي طوقه و ريشه امري ضروري است که اين نکته عموما رعايت مي‌شود.

شايد دوست داريد بدانيد که چرا تکنيک استقرار درست درخت در خاک اهميت دارد!!؟ علت معلوم و ساده‌اي دارد. درخت داراي ? نوع ريشه عمقي و سطحي است. ?? درصد جذب عناصر غذايي توسط ريشه‌هاي سطحي يا همان ريشه‌هاي موئين انجام مي‌شود. جذب در ريشه‌هاي سطحي به صورت انتخابي و در ريشه‌هاي عمقي به صورت توده اي صورت مي‌گيرد.

 توجه داشته باشيد که به علت فعاليت ميکروارگانيسم‌ها و خصوصا باکتري‌ها، عناصر غذايي قابل دسترس در ?? الي ?? سانتي‌متري خاک قرار دارند. چراکه در اين ناحيه اکسيژن به مقدار کافي براي ميکروارگانيسم‌ها و ريشه وجود دارد.

استقرار صحيح ريشه‌ها باعث افزايش دسترسي به اين عناصر براي جذب بيشتر و افزايش کيفيت جذب مي‌شود. ريشه‌هاي عمقي وظيفه جذب آب را بر عهده دارند که عناصر غذايي از اين طريق بصورت توده‌اي جذب مي‌شوند. اين ريشه‌ها اهميت کمتري در باردهي درخت دارند.

از اين رو بايد دقت داشت که ريشه‌ها در بالاترين سطح خاک قرار بگيرند تا با توسعه سطحي خود امکان جذب بيشتر عناصر و ماندگاري بيشتر را براي درختان فراهم کنند. در کشاورزي اصولي دنيا، درختان را در زمان کاشت با ايجاد تپه‌اي در سطح خاک در نوک تپه و يا روي پشته‌ها کشت مي‌کنند.

 

کشاورزان عزيز بايد دقت کنيد که کاشتن نهال در داخل گودال براي ايجاد تشتک آبياري روشي کاملا اشتباه است چرا که دسترسي ريشه‌هاي جذبي از سطح جذب دور مي‌شود. اين درختان عمر پايين و کيفيت بسيار پاييني در باردهي خواهند داشت. از طرف ديگر حضور هميشگي آب در محل طوقه و ريشه باعث مي‌شود قارچها و باکتري‌هاي بي‌هوازي مخرب رشد کرده و پوسيدگي و نابودي نهال را باعث شوند.

 

بعد از حفر گودال ابتدا بايد ميزان لازم براي خاک ريختن در گودال و استقرار مناسب ريشه‌ها را تخمين بزنيم. اين خاک بايد همان خاک سطح مزرعه باشد و نيازي به استفاده از شن و ماسه بادي و کود دامي نيست. هيچ کدام از اينها بستر مناسبي براي ريشه‌ي نهال کوچک و حساس ما نيست چون هيچ کدام از اينها غذاي گياه نيست. يقه ، گلو يا طوقه بايد ?? سانتي متر بالاتر از سطح خاک قرار بگيرد. قسمت پيوند که بيشتر کشاورزان به آن اشاره ميکنند بالاتر از قسمت يقه قرار دارد.

دقت کنيد گياه ما حالا بصورت تپه‌اي کاشته شده و نه بصورت گودالي. نکته بعدي که شايد براي شما ايجاد سوال کند اين است که من سيستم آبياري مجهزي ندارم. براي نهالي که به روش تپه‌اي کاشته شده چطور اين آبياري را انجام دهم؟ اگر به دنبال جواب تخصصي و کامل هستيد به سايت نهالستان اکين نهال مراجعه کنيد.

 اين کار مسلما نسبت به روش قبلي کار پر زحمت‌تري است اما براي کسي که هزينه مي‌کند و قرار است يک زندگي را از دل خاک بيرون بياورد اين زحمت در مقابل زحماتي که بعدا براي جلوگيري از خسارات روش‌هاي غلط بايد انجام بگيرد اصلا زياد نيست. به تصوير زير دقت کنيد مي‌بينيد که اطراف نهال کاشته شده با خاک اطراف باغ يک تشتک ايجاد شده است. اين تشتک باعث مي‌شود که آب در اطراف ريشه مانده و سريعا وارد خاک شود يعني دقيقا همان‌جايي که ريشه مستقر شده است.

قبل از کاشت به خاک گودال حدود ??? الي ??? گرم گوگرد پاستيلي يا گوگرد گرانول ?? درصد اضافه شود. علاوه بر اين بر اساس آزمايش خاک و يا نوع نهال از کودهاي ديگر نيز ميتوان استفاده کرد.

https://akinnahal.com/

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 152 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:36

21 عطور نسائية ناجحة في العالم ، ما هي العطور النسائية الأكثر مبيعًا والأكثر شهرة في العالم؟ ما هي الكولونيا التي تم إنشاؤها لتكون اختيارًا يستحق أن يكون لديك أصدقاء منكم!؟

انضمي إلينا لتعريفك بأفخم عرض لعطور نسائنا ووفقًا لرغبتنا ، فيما يتعلق بالمميزات الفريدة لكل عطر ، مثل مظهره ورائحته وطبيعته ، اشترِ العطر النسائي المفضل لديك استقامة.

عطر نسائي وكولونيا

 

تعتبر العطور والكولونيا للنساء مهمة لأن الإيرانيين طالما اهتموا بالعطور ولطالما ارتبط استخدام العطور والعطور بأسلوب حياتنا.

 

أصبح استخدام العطور النسائية شائعًا جدًا بين النساء ومعظم النساء مهتمات جدًا بالعطور.

 

بالإضافة إلى أنه يجعلك عطريًا ، فإن العطر يجعلك أيضًا أكثر انتعاشًا وجاذبية ويمنحك إحساسًا أفضل بالثقة بالنفس.

 

المحتوى الموصى به:

نقدم لكم 21 من أفضل أنواع الكولونيا الرخيصة

 

من رائحة العطور يمكن للمرء أن يفهم السمات الشخصية للناس.

 

تبدو المرأة التي تظهر في المجتمع برائحة لطيفة أكثر جاذبية.

تنقسم العطور النسائية إلى ثلاث فئات حسب نوع التركيز:

 

    عطر

    ماء عطر

    إيدوتويلت

 

أشهر العطور النسائية

 

من أشهر العطور للنساء رائحة الأزهار الفاكهية ، لكن اختيار العطر يعتمد على العديد من الظروف ، بما في ذلك: الموسم وظروف الطقس ، والمكان الذي سنذهب إليه ، على سبيل المثال ، في الدوائر الودية. استخدمي عطور المنفحة الباردة والخفيفة أو استخدمي العطور النسائية الدافئة والحلوة في المناسبات الرسمية.

 

أيضًا ، في مواسم السنة الباردة ، يوصى بعطور نسائية دافئة وحلوة ودافئة ومرة ??، وفي مواسم السنة الدافئة ، يزداد الطلب على العطور النسائية اللطيفة والرائعة ، وتتكون العطور من ثلاثة عطور ، والتي تسمى أيضًا ملاحظات:

 

    الموسيقى ورقة الابتدائية

    المذكرة الوسطى

    الملاحظة النهائية

في هذا القسم سوف نعرض لكم 21 عطر للتعرف على أنجح العطور النسائية في العالم والتعرف على مميزاتها. دعنا ننتقل من عطر 21 إلى العطر الأول. ضع في اعتبارك أيضًا أنه لا تأخذ في الاعتبار ترتيب قوة العطور من حيث العدد واعلم أن كل هذه العناصر بأسلوبها الخاص قد أحبها أشخاص مختلفون (بعض الأشخاص العاديين وبعض المشاهير وبعض النساء الناجحات).

21- THIERRY MUGLER ALIEN EDP

عطر تيري موغلر ايلين للنساء

 

يعادل عطر Thierry Mugler Ellen النسائي 90 مل.هذا العطر مع تركيز أو دي بارفان هو خيار فريد للمرأة العصرية. تم تصميم وإطلاق عطر Thierry Mugler Elaine Eau de Parfum من Thierry Mugler في عام 2005 من قبل المصممين المشهورين Dominique Rupion و Lauren Bryer. يوصى باستخدام رائحته الدافئة والحلوة في مواسم السنة الباردة. كان Thierry Mugler Allen بلا شك أحد أفضل العطور النسائية في السنوات الأخيرة. تصميم زجاجة هذا العطر جذاب للغاية ، حيث تم استخدام اللونين البنفسجي والذهبي ، مما أضفى على هذا العطر سحرًا مبهرًا. رائحة الزهور ، وخاصة الزهور البيضاء ، تمنح الراحة للمستهلك.

 

مكونات عطر تييري موغلر الين هي:

 

الملاحظة الأصلية: الياسمين

الروائح الوسطى: الروائح الخشبية

ملاحظة أساسية: العنبر

اشتري عطر تيري موغلر الين للنساء

20- كالفن كلاين بيوتي

كالفن كلاين بيوتي (سي كيه بيوتي)

 

عطر نسائي بحجم 100 مل وبتركيز أو دي بارفان ، بالإضافة إلى سعره المعقول ، يقع في فئة العطور الأكثر مبيعًا في متجر Atralisa. كالفن كلاين سي كيه بيوتي برائحة حلوة خفيفة ومناسب للاستخدام في جميع الفصول. تم إنتاج هذا المنتج من قبل العلامة التجارية Calvin Klein في أكتوبر 2010 ، من تصميم Sophie Lobby ، وتم طرحه في سوق العطور والكولونيا العالمي. إذا نظرت عن كثب إلى زجاجة هذا العطر الأنثوي ، فسترى اسم Beauty ، وهو مكتوب بأحرف كبيرة عليها. فوق اسم Beauty ، يظهر شعار Calvin Klein بألوان داكنة جيدًا. يمكن رؤية السائل الذهبي داخل الزجاجة بوضوح من خلال الزجاج الشفاف. الزجاجة على شكل أسطوانة فضية وتخلق تناغمًا غريبًا مع الجسم أفقياً. رشة واحدة فقط من هذا العطر تكفي لتحقيق متانته غير العادية. Calvin Klein CK Beauty هو اختيار سيدة عصرية لاستخدامها في المناسبات والحفلات الرسمية. يمكن رؤية بذور الخطمي وأرز فرجينيا وزهرة الياسمين في تركيبة هذا العطر.

اشتري عطر كالفن كلاين بيوتي

19- فيكتوريا سيكرت نوير

كولونيا فيكتوريا سيكريت النسائية العصبية

 

العطر القادم الذي نريد أن نقدمه لك هو تحفة فريدة من نوعها من ماركة فيكتوريا سيكريت. عطر Victoria's Secret Noir Teas هو عطر أنثوي لطيف وحلو 100 مل برائحة الأزهار.

زجاجة هذا العطر أنيقة للغاية ومصممة بشكل جميل ويمكن أن تزين منضدة الزينة الخاصة بك. تشتمل المكونات المكونة لهذا العطر الجذاب والجذاب على المكونات التالية:

 

الروائح الأساسية: الكمثرى والتفاح الأحمر واليوسفي والأحمر

قلب العطر: الفريزيا ، زهرة البازلاء ، الماغنوليا ، الياسمين ، الياسمين الغردينيا

قاعدة العطر: الفانيليا والبرالين وخشب الصندل الأبيض واللبان والمسك والعنبر

اشترِ كولونيا Victoria's Secret Women's Neur

عطر نسائي من TRUSSARDI DONNA

عطر تروساردي دونا النسائي

 

عطر تروساردي دونا النسائي هو عطر زهري شرقي برائحة لطيفة وحلوة ينصح باستخدامه في جميع الفصول.

شراء هذا العطر الأنثوي اقتصادي للغاية بسبب حجمه 100 مل وتركيز ماء العطر. Trussardi Dona هي واحدة من أكثر المنتجات النسائية شهرة في هذه الشركة. عطر Trousardi Donna النسائي من صنع صانع العطور الشهير ومصممة العطور والكولونيا ناتالي لارسون. تعطي الرائحة الحلوة لهذا العطر الكثير من الهدوء والتركيز العالي للمرأة في الشكل. مكونات عطر تروساردي دونا الأنثوي هي:

 

روائح قاعدة العطر: روائح الفواكه والليمون واليوزو

 

القلب: زهر البرتقال الأفريقي ، الزنبق ، الياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع والفانيليا وخشب الصندل الأبيض وخشب الأرز

اشتري عطر تروساردي دونا النسائي

17- عطر RIHANNA REB’L FLEUR النسائي

عطر نسائي Rihanna Rbel Flora

 

Rihanna Rebel Flora هي تحفة فريدة من نوعها من ماركة Rihanna. يبلغ حجم هذا العطر الأنثوي 100 مل وتركيزه هو edoperfum. تجذب رائحة فواكه البحر الأبيض المتوسط ??لهذا العطر انتباه كل سيدة عصرية وجذابة ، وخاصة النساء اللواتي يرغبن في الظهور بمظهر فريد. على الرغم من عدم وجود حد للعمر في اختيار العطور ، إلا أن هذا العطر يتم اختياره في الغالب من قبل النساء في سن 25 إلى 40 سنة. تم تصميم وصياغة عطر Rihanna Rebel Flora للنساء من قبل المصممين ماري بيير جوليان وكارولين ساباس. زجاجة عطر Rihanna Rebel Flora الجذابة هي أحد الأسباب التي تجذب النساء لشراء هذا العطر.

 

المكونات التي تتكون منها Rihanna Rbel Flora هي:

 

روائح قاعدة العطر: برقوق ، بذور حمراء ، خوخ

 

القلب: البامية ، البنفسج ، المريمية ، جوز الهند

 

قاعدة العطر: الفانيليا والنعناع والعنبر والمسك

اشترِ Rihanna Rebel Flora Women's Eau de Cologne

16- عطر LALIQUE AMETHYST للنساء

عطر لاليك اميتيس النسائي

 

تحفة فريدة من نوعها من ماركة لاليك برائحة الأزهار الفاكهية التي جذبت انتباه السيدات الشابات والعصيرات. حجم 100 مل ، تركيز ماء عطر برائحة لطيفة وحلوة هو أحد عوامل البيع العالية لهذا العطر. تم تصميم زجاجة هذا المنتج على شكل مكعب زجاجي يمكن رؤية تصميم البندقية عليه.

مكونات عطر لاليك اميتيس هي:

 

مقدمة العطر: الفراولة ، العليق ، العليق ، العنب البري ، العليق

 

قلب العطر: الفاوانيا ، يلانغ يلانغ ، الورد ، الفلفل

 

روائح قاعدة العطر: المسك والفانيليا والخشب

 

عطر لاليك اميتيس النسائي اقتصادي للغاية ومناسب من حيث السعر مقارنة بعطره وعلامته التجارية ، وهو خيار قيم لتقديم الهدايا لمن تحب.

اشتري عطر لاليك اميتيس النسائي

15- عطر بولغري ياسمين نوير النسائي

عطر نسائي بولغري جاسمين نوير

ماركة إيطالية شهيرة وعطر آخر ناجح! بولغري ياسمين نوار أو كولونيا سوداء دافئة وحلوة ، مهدئة وقوية ومنعشة للنساء اللواتي يرغبن في قضاء الربيع معهم في برد الخريف والشتاء!

 

تم إنتاج وإطلاق BVLGARI JASMIN NOIR في عام 2008 من قبل مصممين مشهورين هما Sophia Lobe و Carlos Benjamin. هذا العطر عبارة عن ماء عطر يعمل مع مجموعة شرقية من الأزهار الشمية ومتانة مرغوبة ، مما جعل Jasmine Neuer Black أحد الخيارات الجديرة بالاهتمام في الفئة العمرية التي تزيد عن 25 عامًا.

 

الجو الذي خلق لهذا العطر هو عالم هادئ وإيجابي مع نضارة وطاقة جيدة ، والتي بعد الوصول إلى النوتة الأساسية ، تجلب الاستقرار والقوة ، وبطبيعة الحال ، بسبب طبيعتها ورائحتها ، فهي مناسبة للاستخدام في الحفلات الليلية أو المواسم الباردة .

بولغاري ياسمين نوير

بولغاري ياسمين نوير

 

مكونات العطر من بولغاري ياسمين نوير

 

النوتة الأولية التي يتم استنشاقها عند رش العطر على الحلمات هي رائحة أزهار الغردينيا والمكونات الخضراء. بعد ذلك ، في قلب هذا العطر ، يرسل اللوز وزهور الياسمين موجات من الطاقة الإيجابية نحوك ، وعندما نصل إلى النوتة النهائية ، المسك ، النعناع ، العنبر ، فول التونكا ، الخشب الثمين ، عرق السوس. جودة هذه الكولونيا الأنثوية لك.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة BVLGARI JASMIN NOIR.

 

اشتري عطر بولغري ياسمين نوير

14- كالفين كلاين يوفوريا كولونيا نسائية

عطر نسائي كالفين كلاين يوفوريا

عطر كالفن كلاين يوفوريا النسائي ينقل السعادة لك. رائحة مليئة بالطاقة الجيدة والراقية مع رائحة حلوة وطبيعة دافئة ورائحة قوية للغاية

 

عطر Calvin klein euphoria هو عطر شهير ومحترف اكتسب اسمًا وتقاليدًا خاصًا ، خاصة في إيران ، بسبب متانته الممتازة ورائحته الجميلة ، وهي طبيعة الإيرانيين اللطيفين والمحبين.

 

هذا العطر النسائي له سعر جيد جدًا ومعقول مما جعله مرئيًا جدًا بين المنافسين وبالطبع هذا السعر المعقول ليس سبب تراجع جودته.

 

ميزة أخرى إيجابية ومثيرة للإعجاب لـ Calvin Klein Euphoria هي مظهرها الجذاب والأنيق ، والذي تم إنشاؤه من خلال تصميم النخبة في هذا المجال وأضفى مظهرًا لافتًا للنظر على هذا العطر الشتوي الحلو.

 

المجموعة الشمية لهذه الكولونيا الزهرية شرقية ورائحتها الغامضة تشمل الروائح التالية:

 

ملاحظة أولية: في الملاحظة الأولية ، التي تصل إليك بمجرد رش العطر ، يتم استخدام الرمان لإرسال الأمواج والطاقة إلى مستمع الرائحة في اللحظة الأولى.

 

قلب العطر: زهور الأوركيد والزنبق للرجال هي المكونات الوسطى لهذا العطر الأنثوي.

 

النفحات الأساسية: البنفسج والعنبر ، إلى جانب الماهوجني والمسك ، هي المكونات الأساسية أو النهائية لعطر Kelvin Klein Euphoria.

منبع :

 

https://www.quora.com/profile/Juan-Stewart-14

https://www.indiegogo.com/individuals/28449754

https://soundcloud.com/user-604459757

https://buddypress.org/members/juanstewart4/profile/

https://issuu.com/juanstewart4

https://www.4shared.com/u/XlYb_95j/JuanStewart4.html

https://www.designnominees.com/profile/juanstewart4

https://anieh.tumblr.com/post/673927881388392448/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D9%89-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85%D9%8A

https://www.pubpub.org/user/juan-stewart

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 129 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:21

چيکار کنيم دوربين پلاک نگيره

با فعال شدن دوربين هاي طرح ترافيک خيلي ها به دنبال اين سوال هستند که چيکار کنيم دوربين پلاک نگيره. از جمله راه هاي فرار از دوربين طرح ترافيک همچون کاغذ چسباندن بر روي پلاک، استتار پلاک توسط شخص، گل مالي کردن پلاک، استفاده از اسپري و … است. البته راهنمايي و رانندگي در مقابل اين رويکردها؛ هشدارها و اقدامات لازم را انجام مي دهد. اما در ادامه مي خواهيم به راهکارهاي جديد فرار از دوربين کنترل سرعت توسط برخي از افراد خلاق بپردازيم.

 

 

قرار دادن پلاک خودرو پشت شيشه عقب ماشين

يکي از راه هاي فرار از دوربين طرح ترافيک که بسياري از هموطنان به تازگي انجام مي دهند، کندن پلاک و گذاشتن آن پشت شيشه عقب ماشين است. طبق عملکرد دوربين طرح ترافيک، به گونه اي تنظيم شده است هنگامي که ماشيني تخلفي را انجام مي دهد، دوربين پلاک عقب خودرو را ثبت مي کند.

حال برخي رانندگان با کندن پلاک علنا موجب اختلال در دوربين کنترل سرعت مي شوند. حتي برخي نيز دوربين را پشت شيشه طوري قرار مي دهند که برخي از شماره هاي آن خوانا نمي باشد.

هنگامي که پليس راهنمايي و رانندگي از تردد اين خودروها جلوگيري مي کند، بهانه هايي همچون تعويض پلاک، افتادن پلاک و مشکلاتي از اين قبيل را عنوان مي کنند. سپس با تعهد مبني بر نصب پلاک در اسرع وقت از چنگ قانون مي گريزند و باز به کار خود ادامه مي دهند.

 

 

 

برف شادي روي پلاک

برخي از رانندگان براي در امان ماندن از دوربين کنترل سرعت بر روي پلاک خود برف شادي مي زنند. خوبي برف شادي اين است که سطح پلاک را مي پوشاند و پس از مدت کوتاهي نيز خود به خود آب مي شود . نيازي به پاک کردن آن نيست.

برخي از رانندگان نيز دستمال کاغذي را خيس مي کنند و بر روي پلاک مي چسبانند. به اين ترتيب وقتي دستمال خشک شد خود به خود از پلاک جدا مي شود. از روش هاي مختلف ديد دوربين را نسبت به پلاک خودرو کور مي کنند. يکي از روش هاي مورد استفاده برخي رانندگان گريس زدن به پلاک خودروست و يا موادي مشابه آن براي مخفي کردن پلاک خودو. البته بايد بدانيد  در صورت برخورد و مواجه پليس فرد خاطي با جريمه هاي سنگيني رو به رو خواهد شد.

 

اسپري تافت مو براي پلاک ماشين

يکي از مواردي که براي فرار از دوربين کنترل سرعت و ترافيک شايع شده است، استفاده از اسپري حالت دهنده موي سر بر روي پلاک ماشين است. برخي رانندگان به اين شايعه عمل مي کنند و فکر مي کنند با براق کردن پلاک ماشين با کمک اسپري مو مي توانند از دوربين مداربسته فرار کنند. اما زماني که برگه جريمه را مي بينند متوجه خواهند شد که اين روش عملا جواب نداده است. رانندگان بايد بدانند اگر چشم انسان بتواند چيزي را ببيند دوربين کنترل بهتر مي تواند بر آن نظارت داشته باشد.

  هايک ويژن

 

 

تغيير لاين خودرو در بزرگراه ها

 دوربينهاي سرعت سنج بسته به نوع آنها به تک لاين و مولتي لاين دسته بندي مي شوند. اگر دوربين کنترل سرعت تک لاين باشد فقط مي تواند يک لاين را سرعت سنجي کند و در صورت تغيير مسير خودرو از لاين سرعت به لاين ديگر، قادر به ثبت تخلف نخواهد بود.

 اما دوربين سرعت سنج مولتي لاين مي تواند حداکثر تا 4 تا لاين را سرعت سنجي کند. بنابراين عمليات سرعت سنجي در لاين هاي مختلف توسط دوربين ثبت و پردازش مي شود و در صورت تخلف، خودرو جريمه خواهد شد. بايد گفت عمليات ثبت و ذخيره سرعت در کمتر از يک ثانيه صورت خواهد گرفت؛ از اين رو تغيير لاين براي فرار از دوربين مي تواند بي ثمر بوده، ضمن اينکه خطرناک و گاه حادثه خيز است.

 

 

 

استفاده از نور بالا هنگام عبور از زير دوربين کنترل سرعت

برخي فکر مي کنند با استفاده از دوربين نور بالا مي توانند به راحتي مي توانند با  ايجاد اختلال در دوربين کنترل سرعت، از زير دوربين عبور کنند. بايد گفت اين روش نيز ديگر جواب نخواهد داد. دوربين هاي جديد داراي تکنولوژي BLC هستند. اين تکنولوژي نور زياد را خنثي مي کند و تصوير يکنواختي را ارائه مي دهد. بنابراين در اين تصوير پلاک دوربين به راحتي خوانده خواهد شد.

 

 

  دوربين مداربسته تياندي   دوربين حارس      

دست و پاي اضافه و کار ساختمان

يکي از ترفندهاي جالب ديگر جهت فرار از دوربين ترافيک که بين رانندگان نيسان و وانت خيلي شايع است استفاده از شخصي در پشت وانت است. به اين ترتيب که فردي پشت ماشين مي نشيند و با نزديک شدن به محدوده طرح ترافيک دست يا پاي خود را بر روي پلاک قرار مي دهد تا ثبت نگردد. برخي هم پلاک خودشان را گلي مي کنند و هنگام مواجهه با پليس بهانه بسيار جالبي مي آورندد که “بر سر ساختمان بودم و آنجا گلي شده است”.

در مورد اين روش هم بايد اشاره کرد که سوار کردن فرد پشت وانت و نيسان خود جرم است. همچنين مخدوش نمودن پلاک با گل يا هر چيز ديگري چه سهوا و چه عمدا برخورد قانوني دارد و سريعا بايد مرتفع گردد.

 

قاب پلاک ماشين ضد دوربين

يکي از نبوغ و راهکار جديد براي اينکه ” چيکار کنيم دوربين پلاک نگيره ” استفاده از قاب پلاک ماشين ضددوربين است. بسياري از صاحبان وسيله نقليه به بهانه سوراخ نکردن سپر و يا بدنه ماشين از اين قاب پلاک ضددوربين استفاده مي کنند. اين افراد تصور مي کنند که روکش پلاستيکي يا طلق مانند اين قاب ديد دوربين را کور مي کند اما قدرت دوربين کنترل سرعت به حدي است که بتواند پلاک را به درستي بخواند.

 

 نصب دوربين مدار بسته

 

جريمه دوربين طرح ترافيک

در صورت عبور غير مجاز از محدوده هاي طرح ترافيک، پيامک جريمه به راننده خودرو ابلاغ خواهد شد. سپس راننده خاطي مدت يک ماهه دارد که عوارض خود را در سامانه تهران من پرداخت نمايد تا مشمول جرايم بيشتر نگردد.

رئيس پليس راهوار اعلام نموده است: رانندگاني که اقدام به تغيير و دستکاري پلاک کنند علاوه بر جريمه، با مجازاتي از قبيل 6 ماه تا يک سال زندان مواجه خواهند بود.

برخي از رانندگان فکر مي کنند با ترفندهايي که انجام مي دهند مي توانند از دوربين کنترل سرعت و طرح ترافيک عبور کنند. اما همين اشخاص وقتي خلافي ماشين خود را مي گيرند تازه متوجه خواهند شد که به خيال فرار از دوربين چقدر جريمه شده اند.

 

 

 

نحوه خريد طرح ترافيک

جهت خريد طرح ترافيک بايد وارد سامانه ” my tehran” شويد. براي آن دسته از رانندگاني که داراي گوشي اندرويد هستند نيز مي توانند اپليکيشن آن را نصب کنند. در اين سامانه مي توانيد طرح و روز مورد نظر را رزرو کنيد.

محدوده طرح ترافيک کجاست

محدوده طرح ترافيک در تهران شامل : باغ صبا، بهار، ايران شهر، بهجت آباد، سازمان آب، پارک لاله، ميدان ولي‌عصر، بخشي از بزرگراه مدرس، کريمخان زند، بلوار کشاورز، مفتح، مطهري، شريعتي، دروازه دولت، خيابان بهار، انقلاب، کارگر، فردوسي، لاله‌زار، دروازه شميران، آذربايجان، منيريه، حسن آباد، پامنار، آبشار، آبمنگل، بازار تهران، پانزده خرداد، امام خميني، مولوي، خاني آباد، امير بهادر و تمام خيابان ها و کوچه هاي متصل به اين مناطق جز محدوده طرح ترافيک قرمز رنگ يا همان طرح ترافيک هستند.

به صورت کلي و خلاصه شده مرز محدوده طرح ترافيک از سمت شمال: خيابان مطهري، از سمت جنوب خيابان: شوش، از سمت غرب: خيابان کارگر و از سمت شرق: خيابان شريعتي و هفده شهريور مي باشد.

 

 

 

ساعات تردد در محدوده طرح ترافيک

محدوده طرح ترافيک در تهران شامل : باغ صبا، بهار، ايران شهر، بهجت آباد، سازمان آب، پارک لاله، ميدان ولي‌عصر، بخشي از بزرگراه مدرس، کريمخان زند، بلوار کشاورز، مفتح، مطهري، شريعتي، دروازه دولت، خيابان بهار، انقلاب، کارگر، فردوسي، لاله‌زار، دروازه شميران، آذربايجان، منيريه، حسن آباد، پامنار، آبشار، آبمنگل، بازار تهران، پانزده خرداد، امام خميني، مولوي، خاني آباد، امير بهادر و تمام خيابان ها و کوچه هاي متصل به اين مناطق جز محدوده طرح ترافيک قرمز رنگ يا همان طرح ترافيک هستند.

به صورت کلي و خلاصه شده مرز محدوده طرح ترافيک از سمت شمال: خيابان مطهري، از سمت جنوب خيابان: شوش، از سمت غرب: خيابان کارگر و از سمت شرق: خيابان شريعتي و هفده شهريور مي باشد.

 

نحوه خريد طرح ترافيک

جهت خريد طرح ترافيک بايد وارد سامانه ” my tehran” شويد. براي آن دسته از رانندگاني که داراي گوشي اندرويد هستند نيز مي توانند اپليکيشن آن را نصب کنند. در اين سامانه مي توانيد طرح و روز مورد نظر را رزرو کنيد.

 

 

 

ساعات تردد در محدوده طرح ترافيک

با توجه به شرايط کرونايي، طرح‌هاي ترافيکي پايتخت از ساعت ?:?? تا ?? خواهد بود. لذا جهت رفاه حال شهروندان يک بار خروج از هر دو طرح‌ از ساعت ??:?? آزاد است. در روزهاي پنج شنبه نيز تنها طرح کنترل آلودگي هوا مي باشد که از ساعت ?:??  تا ?? اجرا خواهد شد.

توجه داشته باشيد که داشتن و نداشتن معاينه فني برتر يا معمولي در هزينه عوارض نقش دارد. داشتن معاينه فني برتر امکان 30 درصدي تخفيف عوارض در محدود کنترل آلودگي هوا را دارد.

در روزهاي عادي و پس از بحران کرونا طرح ترافيک در روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت ?:?? الي ?? و در پنجشنبه ها از ساعت ?:?? تا ?? است.

 

 

شرايط تردد براي ساکنان مستقر در محدوده طرح ترافيک

بدون در نظر گرفتن 20 روز تردد در محدوده زوج و فرد و کنترل آلودگي هوا براي تهران و 15 روزه براي پلاک شهرستان، براي آن دسته از افرادي که در اين محدوده ها سکونت دارند تخفيفات ويژه اي در نظر گرفته شده است. ساکنين اين مناطق مي توانند اقدام به خريد مجوز و طرح با 50 درصد تخفيف نمايند.

 البته هر خانواده فقط مجاز هستند فقط براي يک خودرو خود اين طرح را تهيه کنند. مثلا اگر يک خانواده داراي 3 عدد خودرو باشند، فقط به يکي از خودروهاي آنها مجوز با تخفيف 50 درصدي ارائه خواهد شد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:32

 

مقايسه اجمالي سوييچ هاي سيسکو

 

تکنولوژي FlexStack و FlexStack-Plus

Flexstack  نام تکنولوژي stacking است که براي سري سوييچ هاي اترنت 2960-S مي باشد (تنها اين سوييچ از اين تکنولوژي استفاده مي کند) Flexstack-Plus نيز براي سوييچ هاي کاتاليست سري 2960-X و 2960-XR استفاده مي شود. هر دو تکنولوژي Flexstack و Flexstack-Plus نياز به يک ماژول اکسترنال خاص براي استک شدن با يکديگر و همينطور کابل Flexstack براي ارتباط با ماژولها دارند، که بدون اين ماژول stacking عمل نمي کند.

 به گزارش بخش خبري نمناک اتصال سوئيچ ها به يکديگر از طريق اتصال به وسيله اين ماژول مخصوص، باعث مي شود که سوئيچ هاي درون استک به صورت يک سوئيچ واحد عمل مي کنند. تکنولوژي FlexStack و FlexStack-Plus با استفاده از ساختارهاي دروني، مانند 1+N Redundancy، دسترسي بالا (HA) و قابليت پيش تنظيمي، ميتوانند مجموع هزينه ها را کاهش دهند، که در سوئيچ هايي که به صورت standalone استفاده مي شود، وجود ندارد.

ويژگي هاي HA مثل EtherChannel و FlexLinks که بين اعضاي يک استک کار مي کند، موجب بالا رفتن طول عمر و اتصالات شبکه مي شود. FlexStack-Plus بر پايه FlexStack است. FlexStack، در سال 2010 در سري سوئيچ هاي 2960-S و تکنولوژي FlexStack-Plus در سال 2013 با ماژولهاي سري 2960-X و 2960-XR از سري سويچ هاي اترنت (کاتاليست) سيسکو معرفي شد.FlexStack-Plus به نوعي بهبود يافته FlexStack است.

پهناي باند آن به دو برابر افزايش يافته و اجازه مي دهد تعداد سوييچ هاي بيشتري عضو استک شوند. پهناي باند FlexStack-Plus براي اعضاي يک استک تنها 4Gbps در مقايسه با 20Gbps براي FlexStack مي باشد. شما مي توانيد از طريق تکنولوژي FlexStack-Plus، 8 سوئيچ 2960-x يا 2960-XR و در FlexStack، تنها 4 سوئيچ 2960-S را عضو يک استک کنيد.

نکته مهمي که در ارتباط با سري هاي XR وجود دارد اينست که لايسنس هاي OS  ميتواند در برخي از پارت نامبر ها از لايه سوم ((IP Basedپشتيباني کند.

معرفي محصول سوييچ سيسکو WS-C2960S-48LPS-L

قابليت HA و Redundancy

اتصالات پرسرعت تکنولوژي Flexstack، ارتباطات پايدار (Redundant) را از هر عضو استک به عضو ديگر فراهم مي آورد. در معماري stacking، مسير داده اضافي (data path redundancy) قرار داده شده است.

n4_62vt.jpg

به اين شکل که بين هر 2 عضو درون استک، 2 مسير فيزيکي از طريق کابل استک قرار داده مي شود که اتصال سوييچ هاي درون يک استک با کابل استک، يک مسير redundant را فراهم مي کند.

قابليت stacking، در دسترس بودن سوييچ هاي اترنت را به وسيله قابليت redundancy براي هر دو سوييچ فيزيکي و پورت هاي uplink ايجاد مي کند. (يعني يک ارتباط هميشگي پايدار فراهم مي کند.) زيرا، تمام اجزاي استک با لينک مستقل به سوييچ لايه بالا متصل مي شوند و با از دست رفتن (قطع شدن) يکي از سوييچ ها يا يکي از اينترفيس هاي uplink، از دردسترس بودن شبکه جلوگيري به عمل نمي آيد. يا در کل شبکه down نمي شود.

از آنجاييکه هر سوييچ logical چندين پورت uplink دارد، سوييچ logical هنوز هم متصل به شبکه است زيرا حداقل يک پورت uplink فعال دارد.

معرفي سوييچ سيسکو WS-C2960X-48TD-L 

Mixed FlexStack

Flexstack-plus با نسخه هاي پيشين 2960-S و Flex-stack سازگار است. ترکيب 2960-X و 2960-S به عنوان اعضاي يک Stack شدني است. هنگاميکه درون يک اسنک اعضايي مانند 2960-X و 2960-S وجود داشته باشند، Flexstack-Plus توانايي هاي خود را در حد يک Flexstack پايين مي آورد طوري که پهناي باند استک به 40Gbps مي رسد و بيشينه اعضاي يک استک به 4 عضو مي رسد.در اين متن منظور از 2960، سوييچ هاي سري 2960-X و 2960-XR و 2960-S است مگر در جايي به طور ويژه نمونه خاصي نام برده شود تفاوت Flexstack و Flexstack-Plus در جدول زير مشخص شده است.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر درباره 2960-X و 2960-XR به بخش Campus LAN Access Switchesدر سايت cisco.com مراجعه کنيد.Flexstack و Flexstack-Plus به عنوان بخشي از معماري شبکه توسعه پذير، به راحتي و سريع امکان تدارک و مديريت تعداد بيشماري سويچ را در هر مقياسي به ما مي دهد.

Why Stack Etheet Switches؟

استک کردن سويچ هاي اترنت، مجموع هزينه هاي مدير شبکه و هزينه هاي نگهداري شبکه را کاهش مي دهد، زيرا دستگاه هاي کمتري براي مديريت وجود دارند و همچنين، زمان دردسترس بودن (uptime) شبکه به وسيله قابليت redundancy افزايش مي يابد. شکل 1 دو روش توسعه سوييچ هاي اترنت در لايه access را نشان مي دهد.

 

در هرکدام از موارد، 4 سويچ اترنت به سويچ core (6509switch) متصل شده اند.سناريوي توسعه داده شده در سمت چپ، 4 سويچ را نشان مي دهد که با کابل هاي مشابه در کنار يکديگر قرار گرفته اند؛ اما در يک استک نيستند. (به صورت standalone هستند) هر سويچ standalone در سمت چپ، 2 پورت uplink در لايه distribution دارد که در يک گروه Etherchannel با يکديگر ترکيب شده اند و 4 سويچ در شکل سمت راست با تکنولوژي Flexstack-Plus با يکديگر استک هستند. (لينکهاي Flexstack-Plus به رنگ قرمز در شکل نشان داده شده اند.) استک، 4 پورت uplink در لايه distribution دارد، زيرا Flexstack از قابليت Etherchanneling اينترفيس هاي اترنت قرار گرفته درون يک استک پشتيباني مي کند. هنگاميکه تمامي سويچ ها در يک استک هستند، مي شود از تمامي مزاياي EtherChannel بهره مند شد. وقتي که سويچ ها دورن يک استک قرار مي گيرند، تمامي مزاياي گروه بندي EtherChannel براي آنها حفظ مي شود. که همانطور که در شکل ملاحظه مي کنيد 4 پورت uplink درون يک گروه Etherchannel با يکديگر قرار گرفته اند.

مقايسه اي کامل تر از انواع سوييچ 2960 را مي توانيد در شکل زير ببينيد

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:03

 تکنولوژي POC در دوربين مدار بسته

دوربين هاي تحت شبکه به دليل استفاده از تکنولوژي POE در آنها نسبت به ساير انواع دوربين مدار بسته بسيار کاربردي تر هستند زيرا با وجود تکنولوژي POE ديگر نيازي به استفاده از منابع برق به صورت جداگانه براي هر دوربين نيست و يا بسياري از مزاياي ديگر که از آن مطلع هستيد. با اين حال سيستم هاي آنالوگ HD نيز پيشرفت هاي زيادي داشته اند به طوري که تبديل به يک رقيب واقعي و قدرتمند براي سيستم هاي IP شده اند، اما نياز آنها به منبع تغذيه و کابل کشي هاي جداگانه براي تامين انرژي الکتريکي مورد نيازشان رقابت را براي آنها سخت مي کند. به همين دليل شرکت هايک ويژن با ابداع تکنولوژي POC در صدد رفع اين مشکل براي سيستم هاي آنالوگ HD خود برآمده است. POC تکنولوژي جديدي نيست اما هنوز به بازار نيامده و مورد استفاده نصب کنندگان قرار نگرفته است.

 

POC چيست؟

تکنولوژي POC در دوربين هايک ويژن در سال 2016 ابداع گرديد. POC مخفف عبارت Power-over-Coax است که به معني انتقال برق بر روي کابل کواکسيال است. با وجود اين تکنولوژي، کار نصب به مراتب آسان تر مي شود. در اين فناوري سيگنال هاي ويدئويي و جريان الکتريکي هر دو بر روي کابل کواکسيال منتقل مي گردند. اين امر باعث مي گردد تا در زمان و هزينه نصب صرفه جويي گردد. تکنولوژي POC اساسا به اين معني است که برق دوربين توسط دستگاه DVR و از طريق کابل کواکسيال RG59 (يا مشابه آن) تامين مي شود، و ديگر نيازي به کابل کشي هاي جداگانه و منابع برق متعدد براي دوربين هاي مدار بسته وجود ندارد.

 

 

 

 

 

محدوديت هاي تکنولوژي POC

 

 

 

با وجود اينکه تکنولوژي POC داراي مزاياي چشمگيري است اما طبيعتا داراي محدوديت هايي هم هست. يکي از اصلي ترين نقائص آن محدوديت در نوع دوربين و دستگاه DVR در سيستم مداربسته است. براي استفاده از POC در دوربين هاي آنالوگ، اين دوربين ها حتما مي بايست قابليت پشتيباني از  اين تکنولوژي را داشته باشند. همچنين دستگاه DVR هم حتما بايد داراي خروجي هاي POC باشد. در صورتي که يکي از اين دو شرط برقرار نباشد امکان استفاده از تکنولوژي POC وجود ندارد. در ضمن به ياد داشته باشيد که تکنولوژي POC تنها براي دوربين هاي آنالوگ نسل جديد (آنالوگ HD) قابل استفاده است و دوربين هاي آنالوگ قديمي امکان استفاده از آن را ندارند. سيستم هاي POC همچنين داراي محدوديت طول کابل نيز هستند. در حال حاضر در سيستم هاي فعلي اين مقدار بيشتر از 200 متر نيست. و براي نصب در مسافت هاي بالاتر از 200 متر لازم است تا به صورت جداگانه کابل برق کشيده شود.

 

 

 

POC بهتر است يا POE؟

 

 

 

قابليت POE هايک ويژن Power-over-Etheet يک استاندارد صنعتي در انتقال برق است که به طور همزمان امکان انتقال برق را همراه با سيگنال هاي داده بر روي کابل Cat5e / 6/7 فراهم مي کند. PoE استانداردي است که در محدوده ولتاژ 37 تا 57 ولت کار مي کند. اين موضوع تضمين مي کند که هر دستگاه PoE اي که به سيستم متصل مي شود به ميزاني که لازم دارد انرژي الکتريکي دريافت مي کند:

  • PoE انتقال برق روي کابل شبکه
  • PoC انتقال برق روي کابل کواکسيال

 

تکنولوژي POC  يا Power-over-Cable نيز با اصول مشابهي کار مي کند با اين تفاوت که سيگنال ها(برق و ديتا) را بر روي کابل کواکسيال منتقل کرده و تکنولوژي آن همه گير نبوده و براي سيستم هاي اختصاصي کار مي کند. بنابراين، تامين ولتاژ دستگاه ها در آن مي تواند براي برآوردن نيازهاي يک محصول يا سيستم خاص باشد (که ممکن است پايين تر يا بالاتر از محدوده ولتاژ (POE) باشد).

 

 

 

 

تفاوت POC و POE

 

1. رابط هاي انتقال متفاوت

در POE انتقال سيگنال ها توسط کابل شبکه انجام مي شود در حاليکه در POC توسط کابل کواکسيال منتقل مي شود.

 

2. تفاوت در برد و قدرت انتقال

ماکسيمم مسافتي که POE انتقال مي دهد 100 متر است اين عدد در POC تا 200 متر است. در POE براي انتقال در مسافت بيشتر از 100 متر به يک افزايش دهنده طول POE نياز خواهيد داشت.

3. تفاوت در سيستم هاي پشتيباني کننده

  • امنيت و تضمين انتقال اطلاعات در POE بسيار بالا است زسرا آن را ازطريق سيستم هاي تحت شبکه که امنيت بالايي دارند انجام مي دهد.
  • صرفه جويي بيشتري در هزينه و زمان در کابل کشي هاي POC وجود دارد.
  • يک تکنولوژي جديدتري با عنوان POE & EOC نيز براي سيستم هاي IP نيز ابداع شده است.

 

COC چيست؟

تکنولوژي ديگري با نام COC وجود دارد که مخفف CONTROL OVER COAX است. همان طور که مي دانيد کاربرد دوربين اسپيددام هايک ويژن به نحوي است که نياز به کنترل از راه دور دارند و برد جداگانه اي نيز به منظور کنترل از راه دور براي عملکرد هاي زوم، تعقيب سوژه، گردش به جهات مختلف و … در آنها تعبيه شده است که اپراتور ها مي توانند با استفاده از ادواتي مانند جوي استيک و … دستورات لازم را به دوربين بدهند. COC به معناي کنترل بر روي کابل (کواکسيال) است با استفاده از COC ديگر نيازي به وجود کابل RS-485 جداگانه براي کنترل دروبين PTZ هايک ويژن نخواهيد داشت. پس نه تنها عمل انتقال برق بر روي کابل کواکسيال قابل انجام است بلکه ارسال دستورات و سيگنال هاي کنترلي دوربين گردان نيز بر روي آن ميسر است.

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56h1t-it3ze/

https://tiamcctv.com/product/td-8523ie20m-ar15/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16h0t-it5f/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2123g0-is/

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 323 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:21

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:20

برزگر: انگيزه بازيکنان کم شده اما پرسپوليس باز هم قهرمان مي‌شود

يک بازيکن سابق در تيم فوتبال باشگاه هاي فوتبال تيم فوتبال تيم ملي فوتبال باشگاه فوتبال تيم ملي مي گويد اين تيم با برد در هفته دوم نيمه دوم فصل به ليگ نقل مکان کرد.

 

محمد برزگر در گفت و جو با ايسنا درباره پيروزي پرزپوليس در برابر نساجي مازندران در هفته 17 فوتبال ليگ برتر فوتبال ايران گفت: .' در اين بازي، تيم فوتبال پرپوليس نشان داد که نيمه دوم فصل را با قدرت آغاز کردند تا قهرماني را کسب کنند.

 

وي اضافه کرد: تيم جوان مازندراني است که در ليگ عملکرد خوبي داشت و مي خواست در مقابل تيم فوتبال باشگاه هاي ايران در برابر تيم ملي فوتبال ايران پيروز شود اما موفق نشد. در شرايط بسيار خوبي قرار داشت و به خوبي از نظر تاکتيکي کار مي کرد. بازيکنان تاجيک خيلي خوب اين کار را کردند و به اندازه نام تيم فوتبال و اميدوارم اين روند ادامه پيدا کند.

 

وي همچنين در مورد عملکرد خط حمله تيم فوتبال و تيم فوتبال تيم فوتبال و تيم هاي فوتبال و... خيلي خوشحال شدم که گل زد و کمي فشار آمد. وقتي بازيکني تحت فشار قرار مي گيرد و اين فشار از فضاي مجازي افزايش مي يابد، تمرکز خود را از دست مي دهد و نتواند عملکرد خوب خود را نشان دهد. خيلي خوشحالم که پاکدل با گلي که زد حالا مي تواند از فشار بيرون بيايد و روزهاي خوبي برايش و براي تيم پرپوليس بسازد. هواداران بايد صبور باشند چون اين تيم قهرمان خواهد شد.

 

برزگر ادامه داد: اين پيروزي در قهرماني تيم ملي فوتبال پرزپوليس بسيار موثر است. اين بازيکنان پنج بار برنده شده اند و بايد اعتراف کنيم که انگيزه بازيکنان کاهش يافته است. اين تيم نيز از آسيا حذف شد و بازيکن چيزي براي انگيزه دادن نمي بيند. با اين حال يحيي گلمحمدي تيم را به وضعيت خوبي برگردانده است و اين پيروزي بسيار مهم است. با اين پيروزي باخت به استيل (در سوپرکاپ) نيز فراموش شد و تاريخ ساخت. حالا همه بايد سعي کنند ليگ را ببرند. بايد گذشته را فراموش کرد و فقط به آينده فکر کرد.

 

اين بازيکن تيم فوتبال تيم ملي فوتبال نيز در مورد حضور رامين رضاييان در اين تيم صحبت کرد: 'خريد بسيار خوبي انجام شد. رامين رضاييان بازيکن تأثيرگذاري است که مي تواند به اين تيم کمک کند. او همچنين تجربه بازي در تيم فوتبال ايران در تيم فوتبال ايران را دارد و محيط تيم را به خوبي مي شناسد.

 

وي در پايان به اين سوال پاسخ داد که آيا پرسپوليس هنوز نياز به جذب بازيکن دارد يا نه؟ وي خاطرنشان کرد: آقاي گلمحمدي بايد در اين باره اظهار نظر کند اما فکر مي کنم تيم فوتبال انگلستان نياز به جذب هافبک دارد.

 

https://www.openstreetmap.org/user/LeviGross5

https://clyp.it/user/qz4m4zrm

https://www.mapleprimes.com/users/LeviGross5

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11116124

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1632099.page

https://independent.academia.edu/BaileyKiran

http://edu.fudanedu.uk/user/kiranbailey0/

http://fudanedu.uk/user/kiranbailey0/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KiranBailey0

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://daneshjoin.ir/

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:00

دسترسي به تمام ارشيو سريال هاي نتفليکس
z2_2s2r.jpg


از سريال اسکوييد گيم تا ماني هيست همه سريال هاي معروف دنيا فقط با نتفليکس.
در سايت اکانت ايران ميتوانيد اشتراک پريميوم نتفليکس رو تهيه کنيد و تمام تعطيلات پيش رو را سريال هاي معروف دنيا را تماشا کنيد .

نتفليکس چيست ؟

شايد بارها در طول روز در دنياي مجازي يا در گفتار عاشقان و دنبال کنندگان فيلم نامي از نتفليکس را شنيده باشيد. نت فليکس در حقيقت يک شبکه و شرکت پشتيباني از محصولات رسانه اي و فيلم است که در سال ???? در آمريکا بنيان گذاري شد. اين شرکت در حال حاضر حدود ?? درصد از کاربران خود را از ايالات متحده دارد. اين شرکت در اولين فاز حرکت خود به سمت رشد، اقدام به کرايه دي وي دي از فيلم هاي مختلف نمود. بعد از آن شروع به توليد محصولات و فيلم هاي مختلف نمود و در نهايت، پاي خود را به کشور هاي مختلف باز کرد

در حال حاضر نتفليکس در بيش از ??? کشور دنيا، مجري فعاليت هاي رسانه اي است.

 

نتفليکس در ايران ؟

داشتن نتفليکس در ايران کمي مشکل است چون طبيعتا بايد اشتراک پريميوم ان را خريداري کنيد و براي انکه ما در ايران هستيم خريد ان کمي دشوار است ،اما ما يعني فروشگاه اکانت ايران اين امکان رو براي شما فراهم کرديم که به راحتي و با هزينه اي کم اشتراک پريميوم نتفليکس رو براي شما خريدي اسان کنيم .

 

بهترين سريال هاي کره اي نتفليکس ، سريال کره اي Netflix  چي ببينم ؟

سريال هاي کره اي هميشه طرفداران خاص خود را داشته و دارند. در اين جستار به بهترين سريال هاي کره اي نتفليکس خواهيم پرداخت. با ما باشيد.

بسيار پيش تر از آن که فيلم انگل در يک سال همه جوايز مهم سينمايي را درو کند و مورد تحسين شناخته شده ترين افراد دنياي هنر هفتم قرار بگيرد، فرهنگ و هنر اين کشور کوچک شرق آسيايي، مرزهاي بين المللي را درنورديده بود.


1: سريال voice

2:سريال save me
3:سريال extracurricular

4:سريال bad guys:vile city
 

نتيجه گيري :

اکانت ايران به راحتي براي شما اين امکان رو فراهم کردذه که با هزينه اي کم اشتراک نتفليکس داشته باشين و به راحتي با زيرنويس فارسي بتونيد به سريال هاي نتفليکس دسترسي داشته باشين
 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:57

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:49

 

بهترين سايت براي آموزش HTML , CSS

d2_oqm6.jpg

مقدمه

براي وارد شدن به دنياي فرانت اند مهم ترين چيز يا پايه اي ترين چيزي که بايد ياد بگيريد اچ تي ام ال و سي اس اس هستش ، تو اين مقاله قصد دارم يک سايت خيلي عالي و فوق العاده که از پايه تا پيشرفته شروع ميکنه براي آموزش Html , css معرفي بکنم و همچنين درباره خود html , css و کاربردش و تاريخچه اي زبان اچ تي ام ال و سي اس اس حرف بزنيم.

پس بزن بريم...

دوره اي آموزشي html , css آکادمي سبزلرن

دوره اي که ميخوام بهتون معرفي بکنم دوره اي رايگان آموزشي جامع Html مقدماتي تا پيشرفته و دوره رايگان آموزشي جامع Css مقدماتي تا پيشرفته هست.

که مدرس اين دو تا دوره آقاي امير ديني هستش اين دو تا دوره کاملا رايگان هست و پيش نياز خاصي نداره از پايه شروع ميشه .

دوره رايگان آموزش جامع Html مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن حدود 12 ساعت آموزش هست ، اين دوره رايگان، پشتيباني مادام العمر هم داره البته نه تنها اين دوره بلکه تمامي دوره هاي آموزشي آکادمي سبزلرن چه پولي چه رايگان پشتيباني مادام العمر رو داره پس از بابت پشتيباني اين دوره اصلا نگران نباشيد.

 و همچنين اين دوره کاملا پروژه محور هستش ، شايد بگي که اين دوره رايگانه و ارزش ديدن نداره بلکه سخت در اشتباهي بابت کيفيت دوره اصلا هيچ شکي نکن .

دوره رايگان آموزش جامع Css مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن هم همانطور که گفتيم مدرسش مجدد آقاي ديني هستش و اين دوره هم حدود 17 ساعت آموزش هست و تقريبا 60 و 70 جلسه هست پيش نياز اين دوره Html هست و اين دوره آموزشي هم پشتيباني مادام العمر داره.

و تو کيفيت اين دوره هم اصلا هيچ شکي نکن .

اين دوره کاملا پروژه محوره بعد اتمام کردن دوره هاي رايگان جامعhtml , css  آکادمي آموزشي سبزلرن شما آماده براي شروع يادگيري جاوا اسکريپت ميشويد.

اچ تي ام ال

خب حالا بريم درباره خود اچ تي ام ال و سي اس اس صحبت کنيم که چيه؟ و کاربردشون چيه ؟

Html مخفف Hyper Text Markup Language هست اچ تي ام ال يک زبان نشانه گذاري هست اولين قدم يا گام براي ورود به دنياي فرانت اند html هست به کمک زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال ما ميتونيم اون ساختار يا بدنه اصلي يک وب سايت رو بسازيم براي مثال قرار دادن متن و تصاوير و... هستش .

يادگيري زبان اچ تي ام ال خيلي آسون و باحال هستش.

اگه ميخواي زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال رو ياد بگيري پيشنهاد ميکنم دوره رايگان آموزش جامع html مقدماتي تا پيشرفته آکادمي آموزشي سبزلرن رو به هيچ وجه از دست نده .

تاريخچه اچ تي ام ال

زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال اولين بار در سال 1991 توسط تيم برنز لي منتشر شد بعد از آن تاريخ اچ تي ام ال روز به روز آپديت شد و بهش تگ هاي جديد اضافه شد.

سي اس اس

CSS مخفف Cascading Style Sheets هست يک زبان استايل دهي هست زبان سي اس اس هم دومين قدم يا گام براي ورود به دنياي فرانت اند هستش ، اما کاربرد زبان سي اس اس چيست؟

به کمک سي اس اس ما ميتونيم به صفحات وبمون استايل بديم براي مثال ما مياييم با اچ تي ام ال اون ساختار سايتمون رو ميسازيم و با سي اس اس مياييم اونو خوشگلش ميکنيم ، يا اون خصوصيات يک وب سايت رو درست ميکنيم ، اگر ميخواهي سي اس اس رو ياد بگيري پيشنهاد ميکنم دوره اي رايگان آموزش جامع css مقدماتي تا پيشرفته آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن رو از دست ندين .

تاريخچه س اس اس

سي اس اس در سال 1996 در مجموعه CERN منتشر شد ، هاکون ويوم لي با همکاري تيم برنز لي ، تصميم گرفتن سي اس اس را معرفي و منتشرش بکنند .

دوره اي کاربردي آکادمي سبزلرن براي بعد Html , css

خب درباره html , css باهم حرف زديم   الان ميخوام يکي ديگر از دوره هاي سبزلرن که جديد پابليش شده بهتون معرفي کنم اين دوره اسمش پروژه هاي خلاقانه با Html , css هستش که اين دوره کاملا رايگانه و حدود 5 ساعت مدت زمان آموزشش هست و مدرس دوره آقاي امير الهي هست که اين دوره پيش نيازش html , css هست که شما ميتونيد بعد از تموم کردن دوره هاي جامع html , css آکادمي آموزشي سبزلرن ميتونيد بريد سراغ اين دوره ، تو اين دوره حدود 30 تا پروژه خلاقانه پياده سازي ميشه ، اين دوره مثل ساير دوره ها پشتيباني مادام العمر داره.

حرف آخر

خب تو اين مقاله ما درباره زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال و زبان استايل دهي سي اس اس صحبت کرديم و کاربرد و تاريخچه هر کدوم رو فهميديم اگر کمي به صورت خلاصه از کاربرد هر کدوم بخوام بگم ...

به کمک اچ تي ام ال ما ميتوانيم اون بدنه يا ساختار اصلي وب سايتمون رو بسازيم يا استخوان بندي هم ميتونيم بگيم.

و به کمک سي اس اس ما ميتوانيم اون خصوصيات اين بدنه يا ساختار هايي که با زبان نشانه گذاري اچ تي ام ال ساختيم رو مشخص بکنيم يا به عبارت ديگر اون خوشگلي وب سايت رو با سي اس اس درست کنيم ، سايت بدون سي اس اس مثل اينه که يک مغازه بدون ويترين باشه يا ويترين درب و داغون داشته باشه .

پس نقش سي اس اس تو طراحي صفحات وب خيلي مهمه!

اچ تي ام ال و سي اس اس پايه ترين تکنولوژي ها براي شروع به يادگيري فرانت اند هستش يا همون اولين قدم يا گام براي ورود به دنياي فرانت اند هستش .

اگه ميخواي اچ تي ام ال و سي اس اس رو به صورت حرفه اي و کامل ياد بگيري پيشنهاد ميکنم دوره رايگان آموزش جامع html مقدماتي تا پيشرفته و دوره رايگان آموزش جامع css مقدماتي تا پيشرفته آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن رو به هيچ عنوان از دست ندين چون از پايه تا پيشرفته به صورت حرفه اي آموزش داده شده و کاملا پروژه محور هستش و همچنين تو کيفيت دوره اصلا به هيچ عنوان شک نکن .

https://anahardy4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Ana-Hardy-3

https://www.twitch.tv/anahardy4

https://www.openstreetmap.org/user/AnaHardy4

https://www.tripadvisor.com/Profile/anahK7209HN

https://www.4shared.com/u/yjqQQ6Ku/AnaHardy4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28384957

https://www.mixcloud.com/AnaHardy4/

https://www.sbnation.com/users/AnaHardy4

https://www.reverbnation.com/artist/famle88

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 150 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:02

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssevvom بازدید : 503 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:08

لینک دوستان

خبرنامه